•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 4 juli 2009

Men varför ? Hela livet är slut...

Av Michael - 4 juli 2009 00:57




Inget Harpers Island idag...

Hur kan dom bara köra den serien Mån-Tors sen göra uppehåll så många dagar...? Inser dom inte att jag får abstinens och kommer ligga sömnlös hela helgen och troligen glömma av vad som skedde i senaste avsnittet...

 

Ja detta kommer verkligen att bli jobbigt.

Tur jag har att göra i trädgården för det hade jag aldrig klarat annars.

" Camp Iran " har inte somnat in ännu utan nu ( Läs nu Linda ) klockan 01:02 ska grannens dotter studsa sin förbannade boll och någon tältar utanför och inte kan dom lägga sig tyst och sansat...

 

Nej jag tänker inte konversera med dom utan nu har jag tappat tålamodet och kommer maila vår bovärd imorgon och säga dom ett och annat... Jag säger inget om man reser ett tält en natt eller kanske 2 på SIN egna tomt men reser man tält för att bosätta sig en vecka anser jag som olägligt...

 

Tur att sambon är med i styrelsen som sekreterare för då kanske det går fram till toppen utan att " flasha tuttarna " *fniss*

Man hoppas att budskapet ska nå fram sen om dom begriper varför är en helt annan sak...


Funderar på om jag ska gå upp tidigt imorgon och klippa gräsmattan eller köra med trimmern så " Camparna " får mindre sömn eftersom dom stör vår kan jag störa deras...


Orkade inte vänta så jag mailade vår bovärd nu på en gång och sa vad jag tyckte och tänkte. Nu får jag vänta tills på måndag för att se om dom svarar eller inte...


Godnatt !



 

 
 
Ingen bild

svenne

4 juli 2009 11:04

går ju på TV400 idag.

 
Ingen bild

häxxan

4 juli 2009 11:09

Gräsklipparen först, gärna tre extra var efter du e färdig, sen trimmern runt allt fastän där inget e, gärna kommunens dike med. Sen kommer du på att du ska såga bort några träd å buskar med motorsågen å under tiden du gör allt detta sätter du på vedervärdig danbandsmusik på hög volym =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards