•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Michael - 5 juli 2009 23:20




Låta mina barn spela

WOW

om det kan spåra ur på detta sätt.

Man blir ju mörkrädd när man ser detta.

 

Godnatt mina vänner och sov så gott...

 

 

Av Michael - 5 juli 2009 19:00




KOLLA IN LITE AV DET SOM TILLVERKAS 

I

HOBBYCORNER


JAG OCH HANNA VISAR UPP

VÅRAT ARBETE SÅ KIKA IN SNÄLLA



 

Av Michael - 5 juli 2009 15:34




Skotta skit i Dinglevik...

Jag måste vara den tråkigaste bloggaren just nu för jag har idag haft typ 30 besökare en dag som denna...

 

Eller så har ni massor att göra och varken hinner skriva eller läsa idag. Har haft massor att göra men vill ändå underhålla er med mina små tankar och händelser. Man måste ju underhålla folkmassorna annars rymmer dom iväg...

 

Vad hittar ni på idag egentligen ?


 


Av Michael - 5 juli 2009 13:03




Har en dotter som är snart 14 ( December ) och har tydligen kommit i 6-års trots igen för allt man ber om är " NEJ JAG VILL INTE " Och inte ens pengar funkar att locka med...


Tänkte locka med månadspeng men nu lägger jag ner och säger som hon

" JAG VILL INTE " så nu är det upp till henne faktiskt att vilja visa framfötterna för jag orkar inte tjata mera...


Någon som kan komma med tips ?


( Har mitt egna förslag )



Av Michael - 5 juli 2009 11:34



ELLER DU KANSKE KÄNNER NÅGON SOM DU SKULLE 

KUNNA TIPSA...

I VILKET FALL VORE JAG GLAD OM NÅGON

LÄMNADE DETTA TIPS


TRADERA



 

Av Michael - 5 juli 2009 09:30




- Kom nu pappa vi ska äta frukost... (sonens önskan)

Så jag antar att detta blir en ganska kort blogg då eftersom alla i detta hus sover vid olika tillfällen äts inte frukost ihop så ofta...


Solen lyser med sin frånvaro och det är svalt för en gångs skull.

Har +20.3 grader utanför och det verkar som regnet hänger tungt ovanför hustaken...


Tyvärr inget badande idag men vad gör det när man kan greja hemma med broderier och slippa tänka på VÄRME...


Återkommer senare !



Hahahaha... ( Lite ironisk )

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards