•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Michael - 6 juli 2009 22:06




Helgen närmar sig med stormsteg.

Imorgon börjar jag lite senare eftersom jag ska lämna in min sista länelapp till AF för detta året hoppas jag...

 

Sen blogg idag eftersom vi hållt på med saker sen jag kom hem från jobbet. Hann komma hem, byta om sen cyklade jag och sambon till Netto för att shoppa lite innan middagen...

 

En middag bestående av grillad fläskfilé och pommes.

Barnen ville hellre ha hamburgare så det blev mer kött över till oss vuxna.

Till efterrätt tog vi varsin majskolv och smält smör på och inte utan att man känner sig som Kalle Anka & Musse i filmen på Julafton... Kanske lite mera sölande från vår sida, men bara lite ;)


Dagen på jobbet har varit hektisk.

Har haft massa kunder idag och försäljningen ökade markant idag. Kanske var det p.g.a vädret eller andra omständigheter vad vet jag... Roligt var det att stå i kassan hela dagen och få träffa kunderna och känna att jag fixade det utan att stressa upp mig...


Över 1 timma kvar nu tills Harpers Island börjar och jag undrar om jag verkligen orkar hålla mig vaken tills dess. JB har mig redan i sitt våld och jag har svårt att slita mig loss nu...

 

Den som lever får se... Sov Gott



 

 


Av Michael - 6 juli 2009 07:53




Lite skillnad på temperaturer nu får jag erkänna.

Har just nu +17.8 grader utanför och det lockar inte alls. Fast å andra sidan slipper man svettas på jobbet idag. Ska stänga fönstret bakom mig kanske så slipper det sjunka från 22.4 inne till samma på utsidan...

 

Denna vecka jobbar jag 3 dagar sen är jag ledig 4 eftersom jag reser bort fredag och hemma söndag kväll igen.

 

Dags att göra sig klar sen ut med Leo innan jag cyklar iväg. Vill hinna till jobbet före regnet vräker ner tänkte jag mig. Önskar er alla en underbar dag !

 

Kram



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards