•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Michael - 9 juli 2009 21:45




Önskar jag och lämnar in handduken.

Reser bort över helgen medans familjen snällt får stanna hemma med vår vakthund Leo. Han förvarnar och får bli mannen i huset nu när jag är borta...

 

Kommer dock hem på söndag kväll igen så jag tror nog ni klarar er utan mig tills dess. Kommer troligen enligt väderleken bli regn men vad gör det i underbara vänners sällskap ??? 

 

Jag lovar att fota massor Catarina & Kicki som ska mätta och stilla eran nyfikenhet så det räcker till. Batterierna laddas nu och ska troligen dra med mig laddaren med annars kommer jag ångra mig djupt tror jag...

 

Ha nu en riktigt trevlig helg alla mina vänner...

 

Kram !






Crazy Man is GONE !!!



Ooops jag glömde ju nästan att visa er våra nya



TRADERA AUKTIONER

Av Michael - 9 juli 2009 12:01




Regnjacka utan regnbyxor.

Och jag glömmer av det varje gång jag ska dra på mig skiten.

Tog en promenad med Leo och även han fick regnjacka men till skillnad från mig som inga regnbyxor valde och därför rann allt vatten ner på mina shorts som på framsidan sög åt sig allt vatten och gjorde mina byxben genomvåta...

 

Leo gick hela tiden med bedjande ögon och hade hellre stannat inne om han fått välja för himlen öppnade sig precis när vi gick ut. Han bokstavligen ÄLSKADE att få komma in och njöt enormt av att handdukan torkade han torr...

 

Hoppas nu att det inget mer sånt elände ramlar ner igen för stackarn ska ju ut flera gånger och vill troligen torka upp lite innan han ska ut nästa gång eller vad tror ni ?




 

Av Michael - 9 juli 2009 11:00




Och ingen sol i sikte alls...

Men det gör inget för jag är LEDIG och ska tvätta, packa och bara vara allmänt inomhus så länge det går.

 

Först ska jag ut med Leo sen blir det en sen frukost.

Efter det ska jag kasta in kläder i tvättmaskinen och dammsuga lite.

Sen är ju sambon så gott som hemma eftersom hon fick byta tid idag och gör förmiddag.

 

Men nu hunden... Hörs snart igen !



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards