•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Michael - 13 juli 2009 22:13




Går segt mellan inläggen numera men har varit redigt seg hela dagen och kommer säkert så vara ett par dagar till innan man kommer ikapp den helg som varit. Sömnen uteblev så jag bör nog vara med i spelet efter onsdagen skulle jag gissa...

 

Grillade kött efter jobbet och tog en sallad till och sen var det kört. Kollade genom Roomservice sen somnade jag till i soffan och vaknade med sned rygg och värk i höften. Men bara att röra på sig och sen gick jag ut med Leo och nu är värken borta som tur är...

 

Ska vara vaken kanske 45 minuter till sen kraschar jag i sängen.

Sambon ska jobba förmiddag så hon stupar nu redan. Kommer förmodligen bli snabbare för min del med då för det är inget roligt att sitta uppe ensam när alla ligger och sover...

 

Önskar er alla en riktigt godnatt !


 

Av Michael - 13 juli 2009 07:06




Orkade inget skriva igår för jag var hemma så sent och fick i mig mat sen somna jag på stört...

 

Vi fick solsken till slut men endast under förmiddagen och fram till 17-18 sen kom regnet igen men vi hade en underbar tid igår med McD & fika på terassen som vi brukade. Trötta och utmattade drog vi ss hem åt olika håll, jag trodde jag skulle ta tåget men det visade sig vara fel...

 

Medans jag satt på perrongen kom meddelande i högtalaren att tåget var inställt och att man satt in bussar. Jag fick tag på rätt buss och kom hem 1 timma senare än jag skulle. Tåget skulle fört hem mig 19:59 men istället kom jag hem strax efter 21...

 

Hela familjen stod och vänta, barnen sprang på kapp och höll mer eller mindre på att springa omkull mig. Leo satt i bagaget och fick komma ut han med och var precis lika glad han med.

 

Vi köpte med oss pizza för jag hade inte ätit middag under hela dagen så magen var enormt hungrig. Sen efteråt gick jag upp och zappade kanske 5-10 minuter innan jag somnade totalt slut i kropp och sinne...

 

Nu är jag uppe igen och ska göra mig klar för at cykla till jobbet igen.

Hoppas och önskar att ni får en underbar dag...

 

Kram



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards