•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Michael - 18 juli 2009 14:32




Idag gör jag makaroner och köttfärssås.

Barnens favorit oftast och snabblagat för min del. Vädret lika uselt så jag stannar fortfarande inomhus så länge. Kollade nyss på Fast and Furious... (2oo9) Och den var lika fartfylld som de andra och väl sevärd anser jag.

 

Efter middagen blir det säkert så att jag ska se på Watchmen och låta maten sjunka ner till tårna. Har hört blandade recensioner om denna film men vill som vanligt bilda mig en egen uppfattning innan jag tar till mig eller skapar egna recensioner...

 

Hur har ni det ?


 

Av Michael - 18 juli 2009 10:01




Sovmorgon har jag haft och det känns väldigt skönt.

Orkade inte skriva något igår utan tog en bloggpaus och ingen som sakna så då fick jag inget dåligt samvete för pausen heller... ;o)

 

Grillade sent igår efter att sambon slutat jobbet.

Barnen hade ju ätit pannkakor till middag så dom fick korv med bröd till kvällsmat. Jag hade marinerat benfria kotletter som jag grillade och till det åt vi lite potatissallad och en grönsallad...

 

Idag händer inte mycket.

Sambon ska jobba eftermiddag och regnet strilar utanför så jag kommer hålla mig inne med barnen idag och se på film, ut med hunden, göra middag sen kolla tv resten av dagen och endast koppla av...

 

Vad händer hos er idag ?


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards