•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Michael - 28 juli 2009 21:33




Skulle kunna skriva vad som gnager mig men jag känner att dom som behöver veta det vet det redan och mer behöve jag inte skriva.

Många skulle säkert anse det vara en ren struntsak men för mitt psyke är det jobbigt helt enkelt...

 

Börjar bli en aningen bättre men man ska ju aldrig ropa hej för man kommit 

över bäcken sägs det så jag stillar mig och bidar min tid.

Jag hoppas att saker löser sig inom kort och att inga fler

onödiga saker ska ske mera nu för jag vill ha vinden i ryggen inte 

kastat i ansiktet mera nu...

 

Annars har veckan börjat lite segt. Att dåligt väder ger extra klirr i kassan

har ännu bevisat sig vara sant. Bara roligt också

för mer kunder ger arbete hela tiden och då går klockan snabbare

och man kommer hem fortare än man anar...

 

Nej nu ska vi göra något roligt...

Jag ska följa mina auktioner på Tradera som snart avslutas

sen får jag skicka vinnarmail.

 

Ha en underbar kväll & Sov så Gott !

 

Kram Micke



 


Av Michael - 28 juli 2009 07:38




En riktigt god morgon...

Är inte riktigt hemma på bollplanen ännu men jag börjar sakteliga

närma mig och hoppas det ska lösa sig på vägen.

 

Tack för varma ord och nya besökare !

 

Ha en riktigt underbar dag så hörs vi snart igen...

 

Kram Micke



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards