•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 28 juli 2009

Tack för alla varma ord...

Av Michael - 28 juli 2009 21:33




Skulle kunna skriva vad som gnager mig men jag känner att dom som behöver veta det vet det redan och mer behöve jag inte skriva.

Många skulle säkert anse det vara en ren struntsak men för mitt psyke är det jobbigt helt enkelt...

 

Börjar bli en aningen bättre men man ska ju aldrig ropa hej för man kommit 

över bäcken sägs det så jag stillar mig och bidar min tid.

Jag hoppas att saker löser sig inom kort och att inga fler

onödiga saker ska ske mera nu för jag vill ha vinden i ryggen inte 

kastat i ansiktet mera nu...

 

Annars har veckan börjat lite segt. Att dåligt väder ger extra klirr i kassan

har ännu bevisat sig vara sant. Bara roligt också

för mer kunder ger arbete hela tiden och då går klockan snabbare

och man kommer hem fortare än man anar...

 

Nej nu ska vi göra något roligt...

Jag ska följa mina auktioner på Tradera som snart avslutas

sen får jag skicka vinnarmail.

 

Ha en underbar kväll & Sov så Gott !

 

Kram Micke



 


 
 
Nettan

Nettan

28 juli 2009 23:41

Många kramizar till dig killen !

http://hasselby.blogg.se

 
soffie

soffie

29 juli 2009 01:50

hoppas det gick bra på auktionerna,
sov gott

http://www.soffie69.blogg.se

 
Ingen bild

Synne

29 juli 2009 07:22

Godmorgon Micke.
Ja du livet går upp och ner hela tiden.Precis som ens psyke gör.Kanske inte så konstigt att dom sakerna går hand i hand.Jag står inför en flytt,jag och sonen flyttar isär på lördag.Det ovanliga i det hela är att det är jag som flyttar och han blir kvar.Jag fick ju skrivit över kontraktet på han och själv fick jag en ny bostade i Mölndal.Ha det nu så gott.Kram Synne

 
marina

marina

29 juli 2009 23:11

Röstat! Bra bild :)

http://www.gallerigavelin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards