•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Michael - 29 juli 2009 21:08




Stöva = Stuga för den som inte förstod... ;o)

Kropp och knopp har varit helt utslagna idag och det har gått i slow motion på jobbet. Men slutligen tog jag mig hem och fick god hemlagad mat som fastna perfekt i magen.


Somnade en liten stund på soffan idag med naturligtvis

men det var ingen lång stund så jag känner mig

riktigt sömnig fortfarande som tur är...


Glömde skriva att i måndags hade jag fint besök vid min kassa.

Jag fick en lokalkändis som handlade med sin make och kanske

inte alla som känner till henne men det var

Kerstin Granlund (Galenskaparna) som shoppade

och jag behövde inte ens lyfta huvudet när hon stod i kassakön för att begripa att det var hon...

 

Urtrevlig person som var lika glad och trevlig som på filmerna...

Allt jag hade att förtälja så nu ska jag avsluta med att

tacka för era röster på foto-tävlingen sen

önska er...

 

GODNATT & SWEET DREAMS

 

Kram Micke





 

Av Michael - 29 juli 2009 07:49

        Fick tipset av Soffie och jag hoppas hon inte tar illa upp.
 
( Jag gav dig högsta betyg själv vännen )  
 
Man kunde deltaga i en fototävling och vinna en kamera. Ber om en röst men anser ni den inte vara en vinnare ska ni naturligtvis rösta annat...  
 
RÖSTA HÄR TACK !   
 
Dags för frukost, Hunden sen cykla till jobbet...  
 
Take Care & Be Safe  
 
Kram Micke   

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards