•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

Jaha...dags igen då

Av Michael - 30 juli 2009 07:47




Ser ut som det ska släppas lös en massa regn idag och då innebär det egentligen bara en sak för våran del i butiken. Massa kunder som kommer shoppa loss ur vårat sortiment och vem kan klaga på detta ? Jo vi som får arbeta häcken av oss men hellre idag än på fredag...

 

Annars är det som en vanlig vardag.

Sambon jobbar eftermiddag och jag till 18 så barnen blir själva mellan 14-18.30 ungefär och det funkar väldigt bra. Blir lättare sen när skolan startar för då får sonen gå till fritids några timmar och kommer förmodligen bli tröttare på dagarna och sover nog bättre...

 

Just nu är det hopplöst att få båda i säng eftersom dom sover länge på dagarna och uppe sent på kvällarna. Men nästa vecka är sambon ledig från Måndag - Lördag så då bör dom båda komma upp i normala tider gissar jag...

 

Vår hemsida vandrar sakta framåt och de lilla man fått se ger en nervpillande känsla. Det blir bra, bättre, bäst enligt mig själv

och väl värt vartenda krona som ska betalas...

 Längtar efter att få se det färdiga resultatet och sen se den ute på nätet

så alla nya och gamla kunder kan få se...

 

Men nu frukost sen jobbet !

 

Kram Micke



 

 
 
Nettan

Nettan

30 juli 2009 10:24

Här har vi fint väder idag och jag sitter ute med laptopen.
Hoppas ni inte får jobba häcken av er.

Här sover ungarna också väldigt konstiga tider och det är väl snart dax att sätta in dom vanliga rutinerna igen så dom kommer upp till skolan sen. Ha ha ! My god, tom jag måste ju gå upp tidigt då. ha ha !

Ha en bra dag
kramiz

http://hasselby.blogg.se

 
Ninni

Ninni

30 juli 2009 10:33

Suck regnar här med...trist!

Hoppas du fick en bra jobbdag, kram

http://www.ninni.blogg.se

 
Mita

Mita

30 juli 2009 17:19

Du låter på lite bättre humör nu i dit skrivande, hoppas att du haft en bra dag på jobbet..

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
my

my

30 juli 2009 18:55

Ja barnens tider är verkligen helt åt skogen nu...ordning och reda på måndag igen, iallafall för en av mina! Hoppas du fått slita ordentligt på jobbet idag, ha en go kväll

http://myilivet.blogg.se

 
hanna

hanna

30 juli 2009 19:04

hejhej,,,tillbax från en regning semester,,eller ja,,,äventyr för semester har det inte varit,,,men barnen har haft det kul,,hihi
Hoppas allt e bra?,,,

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
soffie

soffie

30 juli 2009 19:18

Vad är det för affär du jobbar i?
Kul med många kunder,här har det blåst å ösregnat i omgångar idag usch å blä!!!

http://www.soffie69.blogg.se

 
Eine

Eine

30 juli 2009 19:18

Bäst att börja väcka dem lite tidigare varje dag även om de haft en sen kväll innan. Snart är skolstarten här och det blir tufft annars om de varit uppe till midnatt och skall vakna tidigt på morgonen. I mitt barns skola så har de en s.k kick off och alla barnen skall inte komma förrän kl.o 17 för ett s.k skolöppnande med grillning av korv, prat av rektor osv.
Sedan nästa dag så är det vanliga skoltider som gäller.
P.S har gjort lite reklam för ditt bildprojekt, kramar om.

http://www.metrobloggen.se/EMY

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards