•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

Vilken skitdag...

Av Michael - 30 juli 2009 19:55




Och allt beror på Telia som tydligen bestämde sig för att göra livet surt för många av sina kunder idag genom att INTE leverera internet. Våran butik styrs av internet mest när det ska betalas fakturor och vårat kassasystem.

 

Vi hade inga möjligheter att kunna låta kunderna betala med kort så dagen gick som den gjorde och efter arbetsdagens slut var även jag totalt slutkörd och var nöjd med att få cykla hem trots att regnet vräkte ner...

 

Med mp-3 spelaren dunkades spelade allt runtomkring ingen roll utan jag ville bara hem, få i mig lide föda sen bara slappa av och låta kroppen samla krafter till morgondagen...


Tur vi hade så förstående kunder som faktiskt åkte till bankomat för att plocka ut pengar sen återkomma för att sen betala.

Fick sålt en del trots denna fadäs och hoppas att det går bättre imorgon.

 

Någon av er läsare som har Telia (Felia) som internet leverantör ?



 

 
 
masse5

masse5

30 juli 2009 20:08

Ja nog har jag telia eller felia som det har döpts om till.. Det enda jag har märkt här är problem med e-posten under dan..
Får hoppas de fixar till det snart..

http://masse5.bloggagratis.se

 
hanna

hanna

30 juli 2009 21:05

vi har ju telia här,,har fortfarande inte fått telefon!,,snart 1 månad sen!!!!

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
hanna

hanna

30 juli 2009 21:07

hoppas det är bättre,,,det nu som inte varit bra,,,,

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
Ingen bild

DtD

30 juli 2009 22:20

Inte telias fel att ert system inte fungerade..
Hos oss och andra fungerade kortsystemet klockrent hela dagen :)
Felet måste ligga hos er kassaleverantör.
Enligt Telia så berörs endast mailen.
Samt viss påverkan på bredbandstelefonin.
Men bredbandstelefoni har man ju inte i en butik....

 
-Nena-

-Nena-

31 juli 2009 00:08

Vi har telia och har haft lite problem med mailen men inte internet.
Sällan de strular för oss faktiskt. Vi hade bredbandsbolaget innan och de strulade i stort sätt hela tiden.

Skönt med förstående kunder.

http://nena.bloggagratis.se

 
Eine

Eine

31 juli 2009 19:38

Håller mig till ComHem.. Har inga problem, inte mer än i början då internet kunde försvinna.. men det är flera ¨år sedan.
Ha en trevlig helg.

http://www.metrobloggen.se/EMY

 
charlott

charlott

31 juli 2009 22:17

Har haft Telia i 4år som internet leverantör och har faktiskt aldrig haft några problem...
Tycker Telia är kanon:)

http://www.marbogarden.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards