•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Michael - 3 augusti 2009 20:38




Oväder som drar med sig en hejdlös huvudvärk.

Tror det var åska i luften runt 4-5 tiden för jag fick en otroligt jobbig huvudvärk som sen när jag cyklade hem bara blev värre. Väl hemma slank det ner en Ibumetin och efter 1 timma var den som tur borta men värken i mitt högra knä tog över istället så jag fick snällt stoppa i mig 2 Dexofen...

 

Nu har jag ett lätt tryck i pannan och tror att det beror på ovädret.

Säkert oväder som skapat kaos i teknikens värld gissar jag. Bankerna hade problem, minuten krånglade, våra kortläsare bråkade och det gjorde att kunderna fick vänta extra länge eftersom vi fick ringa vid varje kortköp...

 

Annars sker det massa nya roliga saker på jobbet och vi gör en struktur förändring. Flyttar runt, bygger om och gör så att det mesta blir bättre och mer strukturerat enligt oss själva iaf. Sen får man se vad kunderna tycker efter att vi är klara...


Mest jobbigaste idag förutom kassaproblemen var alla tyska kunder som ramlade in idag. Inget fel på dem som personer men det var ett energiskt tjattrande och naturligtvis på ett språk man INTE begrep sig på. Sen hade dom inte pengarna i plånboken utan kort som inte fungera i Sverige och sedlar i små vita kuvert... ( Turister ) hahahaha... =)


- Nu ska jag kika in till er -



 





Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards