•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Michael - 5 augusti 2009 21:51

     Denna låten går varm hemma och snart har man en signerad skiva
efter att man bett snällt... 
 
 
Tack Sandra Gee !      

Av Michael - 5 augusti 2009 20:57




Enormt trött idag och det mesta beror nog på värmen som svepte in.

Har varit matt och seg hela dagen i värmen och jobbet gick sådär när alla kunder verkade ligga på stranden...

 

En del gled förbi oss sen direkt ner på stranden sen tillbaka kom en del för att shoppa lite till innan dom for hem. Väl påpassligt att glida förbi och tala om att det är skönt väder ute och att deras solbränna är så fin... *bläää*

 

Men nu är det 1 dag kvar och jag ska verkligen njuta av min obetalda lediga fredag med råge sen får det bli vilket väder det vill. Ska ha räkfrossa medans de andra sörplar i sig kräftor. Kan inte begripa varför räkorna ska kosta över 200:-/kg  medans kräftorna kostar skit och ingenting...

 

Dags för Leo att kissa av sig så jag återkommer efter hans runda...




Av Michael - 5 augusti 2009 07:41




Snart kommer bilen hem...

Snart kommer helgen för min del som blir ledig fredag, lördag, söndag... 

Livet är underbart helt enkelt på flera olika sätt just nu. My & Sarah har vart på mig hela tiden och lämnat förslag på vad som ska göras under ledigheten och vi får se vad som sker. Fredag kväll ska vi med mina föräldrar frossa i räkor och kräftor...


Lördagen vill sambon åka till Svinesund så det kan bli kul om bara vädret håller upp annars kan det kvitta. Kameran ska med för det är alltid roligt att besöka nya platser och fota annan natur än den jag har runt omkring mig här hemma. Visst finner jag nya ställen ibland när jag bara tar mig ut men det sker inte så ofta tyvärr...


Men nu ska det bli ändring på detta för jag vill verkligen fota mera och betygen man får efteråt är det som får fotograferingen att fortsätta så jag hoppas ni kikar in på fotobloggen och spanar runt lite när ni får tid och lust...

 

Dags för frukost sen väcka sambon som idag ska med barnen och min mamma till Trollhättans marknad och shoppa...

 

Sköt om er så hörs vi ikväll igen !


    

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards