•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Michael - 6 augusti 2009 21:49




Börjar ta form och finns för allmän beskådning just nu.

Massor kvar att göra men dom som vill veta något kan maila oss ändå eller så blir det lugnt och skönt en stund innan allt blir klart...


Vad tycker ni om designen ?  - - - > Broderidesign

Skriv gärna vad ni tycker så får Mats se betyget för han läser bloggen ibland tror jag.


Precis avslutat promenaden med Leo efter en utsökt sen middag. Benfria grillade kotletter med potatissallad. Kroppen värker så hejdlöst efter en enormt slitsam dag. Lyft tygrullar i säkert 6 timmar idag så armarna värker redan och kommer säkert höra av sig imorgon med gissar jag...


Skönt dock att jobba utomhus eftersom inne fanns inte en gnutta syre utan det var varmt & klibbigt och jag fick migrän och drack vatten mer än en kamel för att hålla mig på benen...


- Vad har ni hittat på idag ? -

Av Michael - 6 augusti 2009 07:45




Sista dagen på denna veckan sen är det helg.

Hoppas det inte blir lika segt som igår för dagen känns enormt mycket längre då tyvärr. Man blir trött och slö av värmen och av inget att göra så hoppas det kommer kunder och nya varor idag...


Nej nu står det helt stilla i skrivandet så jag avslutar medans jag ligger på topp annars kommer det skrivas massa smörja och "någon" skriver massa "SUCKANDE" och kritiserar mitt liv och det kan DU hålla för dig själv...

 

Ha en underbar dag alla ni andra underbara vänner...


 

 


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards