•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Michael - 12 augusti 2009 09:30




Men lite konstig i skallen men kanske blir bättre med frukost i magen.

Sen får jag se vem som vill följa med ut och fiska. Sonen får man muta lite för han kanske fiskar i 20 minuter ja kanske 30 sen börjar han bli uttråkad och vill antingen åka hem eller kasta sten och skrämma bort fisken...

 

Så jag får ta till lite småknep så jag kan få han lugn ett par timmar extra och hoppas han går på samma linje som mig. Om inte så får jag en MYCKET kort fiskestund tyvärr...

 

Hoppas att vädret inte blir sämre för trots att fisken nappar bättre under regnet så blir man ju dyngsur och det vill jag slippa när kameran är med faktiskt för jag har INTE tänkt köpa mig en ny riktigt ännu...


Lite frukost nu sen får vi se hur magen mår !


 



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards