•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Michael - 15 augusti 2009 23:02




En riktigt jobbig start på dagen blev det när min granne skickar mig ett sms om att min son är i hennes butik klockan 12 på dagen. Hennes syster hade inte en aning och grannen trodde sambon var med honom vilket INTE var sant. Han hade cyklat in själv till stan och varför vet jag inte egntligen men slutstationen blir ALLTID RetroHouse  där våra grannar säljer tv & data spel och han är i paradiset när han väl kommer dit...


Sen blir han bjuden på choklad och den kostade ju hela 8:- så nu har jag skulder upp över öronen... *blink* Han skulle ju naturligtvis hitta nya Transformers spelet vilket enligt han BARA kostade 399:- (som hittat) Men han får snällt vänta på det innan han får detta...


Min dotter ringde jag på stört och det tog minst 30-35 minuter innan sonen fick kontakt men det visade sig vara min dotters kompis som cyklade in eftersom min dotter inte hade förmågan att cykla då hon är allergisk mot myggbett och har fått en svullnad på ena benet...


Tog en stund innan min puls gick ner på normal nivå för man oroar sig hejdlöst för allt möjligt och min son begriper inte ett jota om varför vi oroar oss och det är en baksida med hans handikapp.


Men nu har stormen lagt sig, har fått i oss god middag, myst med lite snacks efter att jag somnat i soffan en stund. Sambon skulle ju envist se på friidrotten och den var INGET för mig så jag somnade. Snart ska jag krypa ner och sova igen för jag behöver verkligen detta...


Kommer förmodligen vakna tidigt imorgon men skitsamma jag får ta den smällen. Önskar er Godnatt & Sweet Dreams...


TACK Jana för ditt tålamod ! //Kram


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards