•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Michael - 18 augusti 2009 20:35





Med att skaffa loftsäng åt min son... Men han fyller 10 år i år och har börjat

4:e klass nu så nu tvivlar jag på om han kanske är för gammal.

Vad anser DU ?


Man får ju plats med massa saker under sängen och han får mer plats

på golvet för vännerna ochman kan göra en soffa eller ha stolar 

under sängen så slipper han sitta på sängkanten och spela spel...


Hoppas någon vill komma med ett svar för jag vill verkligen veta så jag kan ta ett beslut och att beslutet blir rätt. Visst kan jag fråga sambon men vill kunna stå på egna ben och inte framstå som den veleputtan jag

egentligen är innerst inne...


TACKSAM FÖR SVAR !


 





Av Michael - 18 augusti 2009 19:38

 

 

 

 

" Men nu funkar den "

(Min dotters egna ord efter att hon försökte spola)

Men hon insåg aldrig att vatten måste fyllas på innan man kan spola igen

så därför satt hon och ryckte i handtaget lite extra (3 ggr)

 

Livet går vidare i butiken och idag hade vi lite kunder men fick gjort mera 

istället vilket känns skönt. Jobbiga kom strax efter halv 4 då 5 helpall dök in i lagret och som ska bockas av sen prismärkas... *SUCK*

 

Ha inget emot att göra jobbet men stönigt att göra det plus att jag ska sköta kassan på samma gång. Blir avbrott i uppackandet och det gör att allt tar längre tid men imorgon kommer hjälp så det kommer gå lite snabbare

som tur är...

 

Annars sker inget specillt ikväll, sambon är hos sin mamma som står värd för vinkväll/lotteri uti stugan så henne ser jag inte mer ikväll. Ska be sonen

sova i sambons säng så slipper det bli så tomt. Sen imorgon ska ju sonen

upp samtidigt som mig klockan 7 så han hinner åka med taxin 08:10...

 

Vad sker hos er ?



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards