•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2009

Funderat länge på detta...

Av Michael - 18 augusti 2009 20:35





Med att skaffa loftsäng åt min son... Men han fyller 10 år i år och har börjat

4:e klass nu så nu tvivlar jag på om han kanske är för gammal.

Vad anser DU ?


Man får ju plats med massa saker under sängen och han får mer plats

på golvet för vännerna ochman kan göra en soffa eller ha stolar 

under sängen så slipper han sitta på sängkanten och spela spel...


Hoppas någon vill komma med ett svar för jag vill verkligen veta så jag kan ta ett beslut och att beslutet blir rätt. Visst kan jag fråga sambon men vill kunna stå på egna ben och inte framstå som den veleputtan jag

egentligen är innerst inne...


TACKSAM FÖR SVAR !


 





 
 
Mimia

Mimia

18 augusti 2009 20:52

Tycker inte att han är för gammal för loftsäng, min Prinsessa fyller tio i år och det är först nu som jag vågar låta henne sova i en sån. Hon är så glad idag... har ställt skrivbordet under och gjort en myshörna med fåtölj. Vet att du skrivit någonstans i din blogg att din son har Aspbergers... har du lite info till mig. Har sedan Prinsessan varit liten funderat på om hon är lite drabbad av ngt liknande... men det är inte riktigt någon som lyssnar på mig. Och jag vet inte så mycket om varken autism eller aspbergers.

http://mimia.blogg.se

 
Sarah

Sarah

19 augusti 2009 08:23

Nej jag tycker inte år är för gammalt - behöver ju inte vara en barnslig loftsäng och då kan han ju ha den länge.

http://sarahserenad.wordpress.com

 
Jana

Jana

19 augusti 2009 18:02

Nej, han är inte för gammal, Max kör loftsäng fortfarande =)
Vi har en till salu om ni är intresserade?? En modell i stål med stege till.

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

19 augusti 2009 20:07

Hmm här hemma är döttrarna 13 och 16 och de sover i loftsäng, en sådan där hög sak som man slår skallen i taket om man sätter sig.
De delar rum och de fick en egen privat vrå under där de har sina datorer, en myshörna som är bara deras.
Tycker det är en smart möbel då man har ont om plats.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mickis

19 augusti 2009 23:52

Alldeles lagom ålder. Tror Vår son var 10 el 11 när han fick loftsäng... Den é numer utbytt :-D
Loftsängen kan han ha tills han tar hem tjejer.. Då vill man ha vanlig säng.. Helst 120 :-P

 
Fibromorsan

Fibromorsan

23 augusti 2009 03:25

Loftsäng skaffar väl många när de flyttar hemifrån pga att de ofta bor i 1:or och har trångt, så det kan man väl inte bli för gammal för? (förrän man inte klarar klättra upp i en sån alltså *S*)
Det är ju jättepraktiskt eftersom man får mer yta i rummet att möblera med annat :0)

http://www.metrobloggen.se/fibromorsan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards