•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Michael - 21 augusti 2009 20:07





Gå till jobbet imorse ( 3.3 km ) tog mig hela skamliga 35 minuter och den tiden ska jag toppa annars kan jag sluta gå till jobbet och ta bussen. Trodde verkligen inte att jag skulle ha så taskig kondis och jag var inte direkt trött heller när jag kom fram men hade taskig marginal eftersom jag nådde butiken 09:08 och jag börjar 09:15...

 

Så nu ska jag banne mig se till att kroppen kommer i form före jul så man kan äta upp sig på julafton hahaha...

Men har inga höga förhoppningar som vanligt men man kan ju hoppas att ni läsare pushar på och ser till att lågan håller sig levande...

 

Började kanske inte så bra eftersom vi tog varsin pizza idag efter jobbet.

Men ska gottgöra det hela imorgon när vi ska åka till Koberg för att plocka svamp hela familjen.

Har mutat barnen med 20:- om dem plockar/letar svamp. Pengen får dom om de hittar svamp så kanske kan det bli en lyckad dag om vädret tillåter...


Vad händer hos er ikväll/denna helg...?



 

 


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards