•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Michael - 23 augusti 2009 20:33





Ja slutet på denna helg snarare... Men jag jobbar 2 dagar sen ledig onsdag för att sen sträckköra torsdag, fredag, lördag och endast ledig söndag. Familjen ska åka på hemlig resa utan mig under lördagen och jag vet ju vart men inte barnen...


Tyckte sambon sa att dem skulle göra en resa till Danmark (Fredrikshamn) och det kan kvitta för min del för jag har dom senaste åren utvecklat åksjuka mer och mer men vet inte om det bara var just då och tänker inte ta reda på det just nu och sen jobbar jag som tur är...


Vi skulle göra en resa alla på Söndagen istället och då gick bilen till Göksäter minsann där vi ska kolla kläder till barnen och kanske något till oss med om det finns rätt sort som faller mig/sambon i smaken...


Men nu blir det film, popcorn och till sist natta kudden så man orkar jobba imorgon. Ska till VCT för provtagning igen och är lite rädd för att det inte kommer se bra ut men jag får kämpa vidare helt enkelt...


- Godnatt - 



 

Av Michael - 23 augusti 2009 10:42





Var med och tävla om denna underbara blogg och film data med 17" skärm från Toshiba.

För dom som förstår sig på data språk så har den 4GB Ram minne,320GB hårddisk. Inbyggd webcam och mick, 2års garanti och vista premium som standard program. Till datan ingår även en Photoshop skiva.

Allt du behöver göra är att länka till min blogg och tipsa dina vänner. Du får gärna låna min bild om du vill, när du lägger upp inlägget.

Om du inte har en blogg går det bra att mejla minst 5 vänner och tipsa dom om tävlingen.

Skriva en komentar i detta inlägget med din blogg adress där länken ligger och en mejl adress så jag kan kontakta dej om du vunnit.


Tävlingen slutar den 23 augusti kl 23:59


TÄVLINGEN SKER HOS BLONDIIE



Av Michael - 23 augusti 2009 10:30





Men idag kommer vi iväg tidigare än gårdagen så kanske vi hinner med mera idag och KANSKE går det lättare med endast 1 barn idag eftersom den stora vägrar följa med och tror att hon ska få stanna hemma och sova bort dagen bara för att vi sätter regler som inte VÄGRAR att lyssna på...


Men den gubben går inte idag !


Ska bara göra klart mackorna sen sticker vi iväg. Farmor ska meddelas att dottern är hemma själv så hon kan kolla till henne.Min mor bor ju bara 20 meter ifrån oss så det blir en enkel sak anser jag och min dotter hittar inte på dumheter om farmor vet att hon är ensam hemma...


Ska försöka med att sätta in nya bilder på fotobloggen ikväll. Dom jag fotade igår vart suddiga p.g.a batterierna dog och ville inte zooma ordentligt utan "juice" som gav kameran power.


Hoppas och önskar er alla helgfirare en underbar dag

med eller utan baksmälla !!!


* blink *


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards