•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Michael - 24 augusti 2009 19:03





Ni vet att jag är sjuk så vi lämnar det ämnet och går vidare...

 

Försökte slappna av förut men magen ville inte det så jag testade med lite fast föda i form av några mackor som ännu stannat kvar. Men magen känner sig som om jag vore sjösjuk så jag får surra fast mig i sängen och se en film...

 

Tänkte mig senaste Terminator - The Salvation eller vad den nu heter.

Har sett lite reklam om den men inte bildat mig en uppfattning om den alls så jag får se vad det blir för betyg.

 

Har även lust att ta mig till Bio på onsdag men vet inte hur magen mår så jag vill inte lova något. Tänkte jag och dottern skulle se på Nya Beck men vet ju att sambon vill se den med så jag får nog snällt vänta eller se om föräldrarna kan ta sonen den stunden...


- Nej en film nu då sen, ja vi får se -


Av Michael - 24 augusti 2009 14:01




Jag tog mig allt till jobbet men stannade mellan 09-11.30 sen fick jag nog.

Vit som ett lakan, frös, svettades & en hemsk huvudvärk kände jag att nu fick det vara nog sen gick jag hem. Magsäcken åker hiss fortfarande och huvudvärken har börjat släppa en aning och jag vet inte om jag vågar äta något för trots att jag inte fått i mig sen 8 igår kväll vet jag inte hur magen kommer reagera när den får fast föda i sig...


Jag stillar mig en stund till och sen får vi se om jag tar mig något att äta

eller om jag skipar den biten helt. Känner mig inget vidare hungrig direkt heller jag kanske ska hålla mig stilla ett tag med ätandet...

 

Tack A-C för de värmande orden !


 

Av Michael - 24 augusti 2009 07:55





Mår inget vidare just nu...


Startade redan inatt runt 1 då jag vaknade illamående men avskyr att

kräkas och lyckades på något sätt stoppa processen den gången och frågan är om jag ska göra det igen och sen gå och jobba när magsäcken känns som den hänger under adamsäpplet och skakar...

 

Blir ingen promenad till VCT eftersom jag "kan" vara magsjuk så dom vill avvakta tills lite senare meddelade dom i telefonen. Verkar även som magen är förstoppad för jag har ont men inget händer vid besöken...

 

Kanske lite udda samtalsämne men kände att jag ville dela med mig av denna usla morgon för att påskina att solen har sina fläckar den med.

Sonen är på uruselt humör och gick inte upp ur sängen förrän 07:40 och taxin går om 10 minuter...


- Meddelar snart om jobb eller inte - 


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards