•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Michael - 25 augusti 2009 21:42





Nej tyvärr inte...

Skulle vara ledig imorgon men jag blev sms:inkallad idag och jag ska göra så gott jag kan men utlovar inga mirakel.  Så imorgon börjar jag iofs inte förrän 12:00 så jag hinner få barnen till skolan och sen lämna in min cykel på lagning innan jag går till jobbet.


Kanske rentav blir så lat att jag tar bussen men tror inte det blir så för det är så bökigt att åka buss sen kan man göra annat för den pengen det kostar att ta sig fram...


Sonen ska få sin loftsäng och vi ska förmodligen köpa den av grannen som har en extra över. Allt hänger på vad jag får i lön denna månaden innan jag bestämmer mig för köp eller inte.

Fick tyvärr ingen monteringshjälp så jag får snällt montera den själv... :0)


En macka nu sen sängen...


 

Av Michael - 25 augusti 2009 10:44




Och inte massa gnäll som en del anser att jag utför...


Försöker hitta roliga saker på nätet som ska göra det roligt och enklare att hålla på med kassabok och nu tror jag att jag funnit det jag sökt efter men får kolla med sambon lite först och se vad hon tycker om det. Den är skapad av "Per Penning"  och den finns i Excel format gratis att ladda hem för den som vill använda den...


Kan verka lite svår men man kommer nog in i det hela ganska snabbt tror jag och det man inte vill använda kan man ta bort helt enkelt och fylla i egna uppgifter som är mer passande...


Hoppas verkligen sambon gillar den för den är roligare än den vi sitter och skriver i nu anser jag då. Eller den SAMBON skriver i nu ska erkännas för visst följer jag med men sitta och läsa bok och skriva för hand tilltalar mig inte direkt så detta kan vi båda deltaga i på ett enklare sätt och under roligare former eller vad tycker ni ?


- Dags för en stund i viloläge - 

Av Michael - 25 augusti 2009 08:39





Magen... Äsch jag skiter i den !


Mår inget vidare men jag lägger mig en stund och hoppas den mår bättre senare under dagen och att jag får sova liten stund till för inatt sov jag inget vidare eftersom jag ÄLSKAR sova på mage men fick spendera natten på rygg blev sömnen inget vidare...

 

Eller så försöker jag äta en bit för jag åt varken middag, kvällsmat så magen borde ju vara tom egentligen vilket jag dock inget känner av alls...

 

- Så hur var eran dag igår och hur ser den ut idag ? -

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards