•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Michael - 28 augusti 2009 20:24





Med pizza i magen så orkade jag bara med att cykla

4 kilometer på 10 minuter och jag har ju redan gått 3.3 kilometer

till jobbet idag så det borde räcka eller ?


Jo jag anser detta !


Kram på er...


 

Av Michael - 28 augusti 2009 20:00




Jag har min cykel igen...!!!


Ni fattar inte vilken känsla att få trampa sin 2-åriga trotjänare igen efter 2 dagars operation i verkstan. Slippa knata fram och tillbaka med benhinneinflammationer som spränger sönder vaderna totalt.


Sen bilen är en annan historia som jag helst skulle vilja censurera bort så det gör jag * Biiiiiiiiiiiiiip * nu när sambon har sån otur. Skulle handla och efter regnstormen som dröste ner ville bilen inte starta alls. Något i motorn var fuktig (minns ej namnet, kass på bilar)så den vägrade starta och sambon blev 45 minuter försenad till fritids där sonen väntade.


Till slut startade den och nu går den som den ska (Hoppas) för imorgon bitti åker sambo med barn till Fredrikshamn med färjan och jag ska jobba till 15:00 sen hoppas jag få betala för min sons nya loftsäng som jag ska försöka ha klar innan dom kommer hem igen.


Håll tummarna för att det går...


Nu ska jag in och cykla på träningscykeln och se hur det kan gå efter att inte använt den på väääldigt länge...


Ha en skön kväll mina vänner...!!!


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards