•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Michael - 29 augusti 2009 20:45





Sonen hann inte ens, jo det gjorde han men först störta han upp för han trodde jag satt här vid datorn men han fick snällt stanna i trappan och kom rusande med nytt PS2 spel och ny Transformers leksak och hela kalaset kostade honom 250:- och då var spelet nya Transformers 2 som på Coop kostade 298:- men i Fredrikshamn kostade det 198:- så där sparade vi 100-lappar och det gillas verkligen...


Sen kom resten av familjen indroppandes med massa shoppingkassar. Trodde nästan dom hade varit på Ullared utan mig för det var massa saker, ja ni kvinnor vet ju hur det ligger till. Parfym, smink, kläder (fåfänga) och jag fick lite onyttigt men även en favvoparfym...


Egentligen inte tid att sitta här just nu men tar en bloggstund innan jag ska gå ner och plåga mina vader med att stå vid spisen och steka ägg till mackorna vi ska ha med oss imorgon. Sambon plockar massa Björnbär som nästan knäcker grenarna med all sin enorma skörd. Tycker dom blir mer och större för varje år och jag gillar inte björnbär men älskar busken som är grön året om och sprider lite färg även på vintern...


Dags för att steka ägg så jag önskar er en riktigt mysig fortsättning på kvällen... Kram !


 

Av Michael - 29 augusti 2009 18:14





Att jag slapp och montera sängen idag...


Jag hade egentligen gärna velat haft det gjort så sonen fick se den när han snart kommer hem från Danmark men grannen orka inte och mina vader känns som jag spikat fast dom i golvet efter allt gående, cyklande och allt det tunga jag grejat med på jobbet...


Somnat flera gånger i soffan sen jag kom hem och kommer nog somna fortare ikväll när jag väl kryper ner. Imorgon ska vi upp tidigt igen och sen köra HÄRLIGA 20 mil till paradiset ULLARED...


Egentligen inte mitt drömmål i livet men man sparar 1000-lappar genom att handla kläder till barnen och dottern är som tur ingen märkesfixerad person men vill dock ha SNYGGA kläder så vi ska nog kunna finna en hel del som gör alla belåtna hoppas jag... Sonen ska bara ha leksaker (SUCK) så honom blir det inte kul att shoppa med för han går till en plats sen bosätter han sig där och tjatar om när vi ska betala så han får öppna sina saker i bilen...


Hur har eran dag varit ?

Ska nog ta mig en liten promenad genom era bloggar och se vad som skett innan jag kastar mig på soffan igen...


Hör av er ! =0)



 

 

Av Michael - 29 augusti 2009 07:21





Behöva gå upp 06.30 en lördagsmorgon är INTE vad jag kallar en idealisk dag men jag får se det på den goda sidan, "JAG HAR ETT JOBB" medans jag nu sitter och laddar gick resten av familjen ut genom dörren för att starta sin resa mot Göteborg sen till Danmark...


Efter jobbet ska jag unna mig en smarrig kycklingsallad sen hoppas jag som sagt få veta om jag får köpa och ta hem loftsängen till min son. Har ej fått svar från grannen så jag vet inte om jag ska ha förhoppningar eller lägga allt på is...


Men nu ska jag ta en promenad med Leo sen trampa till jobbet så jag hinner med allt som ska göras innan vi öppnar butiken. Tveksam på att det kommer så mycket kunder eftersom Vänersborg har Frida Dagar så alla är väl i centrum och shoppar eller följer aktiviteterna som sker där...


- Önskar alla en Underbar dag -


 



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards