•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 2 september 2009

Orka med rubrik....

Av Michael - 2 september 2009 21:50

 

 

 

 


 

Satans förbannade Firefox eller vad det nu är som ska krångla hela tiden.

Datorn får ett spratt varje gång jag startar webbläsaren och ”kraschar” flera gånger/dag vilket gör att skriver jag bloggen så sker det på egen risk och jag får kanske antingen skriva om allt flera gånger om eller så gör jag som nu då och skriver den i Word…

 

Vet inte om det är ett virus som behändigt behandlar min dator på detta vis eller om det möjligtvis är min Windows XP som är osams med min dator och anser att jag ska skaffa en riktig version som är giltig så jag får kanske snart se om detta finns med i planeringarna…

 

Är inte roligt att detta ska hålla på en längre tid för då kastar jag snart ut datorn i trädgården sen får den bli ”blomlåda” istället för ”datalåda” eller vad det nu kan bli av det hela.



Annars har vi haft förkylningar som avlöser varandra i huset. Dottern varit hemma idag men verkar ha piggnat till ganska snabbt…



 



Sonen var i skolan idag men på ett uselt humör på morgonen att hans fröken ville markera som hon kalla det med att ringa hem och säga att han inte ville göra som fröken säger. Hur nu detta ska hjälpa min son att gå vidare har jag inte en aning om för han vet ju inte vad jag säger till fröken om han inte är medverkande i samtalet…



 



Han verkade ha lyssnat på fröken eftersom han sa att han slapp sitta inne på rasten för de barnen inte hinner med får dom sitta inne på rasten och göra. Hur det ska skapa glädje vet jag inte heller för min son verkligen ÄLSKAR rasterna och vem gjorde inte det som barn för då fick man frisk luft och springa sig trött…



 



På tal om trött så ska inte jag uppehålla er längre utan jag ska släpa med mig John Blund till sängen och trycka in han i mitt örngott sen försöka sova tryggt…



 



Önskar er en riktigt GOD NATT !!!



 
 
 
soffie

soffie

2 september 2009 22:40

sov så gott å hoppas du får ordning på det där Firefox,jobbigt när det ska krångla,
må bäst

http://www.soffie69.blogg.se

 
Bella

Bella

3 september 2009 07:02

Tack Micke, men det blir inte den guldiga klänningen.. :)

http://www.metrobloggen.se/bellasblogg

 
Linda

Linda

3 september 2009 12:05

Det e väl det som e grejen med att man får sitta inne på rasten... Om man gillar rasterna så kanske man sköter sig på lektionerna så att man slipper sitta inne... Vem har inte råkat ut för det =D Efter ett par gånger med innesittande så kan jag lova att jag skötte mig på lektionerna =D Ville ju också vara ute och springa...

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Mita

Mita

3 september 2009 17:30

Firefox som är så bra!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Fibromorsan

Fibromorsan

3 september 2009 20:24

Haha göra om datan till blomlåda... hur ska du då kunna blogga ;0p
Fast det var kanske ett smart återvinningstips??
Min laptop skulle inte duga som blomlåda - möjligtvis blompress. Bäst den fortsätter sköta sej så jag slipper grunna på det *S*
Kramis

http://www.metrobloggen.se/fibromorsan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards