•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Michael - 5 september 2009 16:16






GUD Allsmäktige har genom noga planering försökt dränka mig när jag tagit mig till och från jobbet med sina enorma regnkaskader. Cykelvägen rinner det floder och idag av alla dagar ansåg han att det skulle sitta fint med ett fett åskväder som grädde på moset.



 



Att jag sen INTE hade på mig regnkläder hör inte hit anser jag.



Men men jag får inte vara arg och bitter utan vara glad för att jag får en gratis dusch innan jag ska få i mig middag som jag nyss gjort.



 



Tur man INTE ska jobba mera idag eller imorgon utan nu kan man bara slappa och ta det lugnt. Imorgon ska jag försöka städa lite om kroppen tillåter för den har fått stryk av viruset i kroppen och tungt arbete så en dags vila kan jag nog förvandla till ½ tycker jag eller hur ?



 



Funderar på att krypa ner i sängen med Leo och zappa lite på tv:n… Risken finns att jag somnar men gott är det medans man vilar ju. Får gå mellan sängen och datorn lite ibland så jag håller mig uppdaterad om ni skulle skriva kommentarer.



 



Ciao Mina Vänner !


 


 

Av Michael - 5 september 2009 08:07




I skyttegraven...


Frukosten avklarad och jag hinner faktiskt med en stillsam stund vid datorn och lite ordklyverier innan jag ska cykla iväg till jobbet. Tänkte jag skulle göra er lite småglada med en liten historia som jag fick skickat till mig via sms igår kväll...


- Forskningsstudie


" Det stora bekymret var att ta reda på när männen tänker som bäst...

Efter många år av forskning så har man äntligen kommit fram till hur det egentligen ligger till...

 

Alla resultat visar att männen tänker absolut som bäst när dom har samlag... Hur kommer det sig då undrar man... Enkelt, då är ju kabeln kopplad till huvuddatorn... "


Återkommer efter dagens jobb och ser om det gav ett smil på läpparna eller kanske har ni andra åsikter... Kram

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards