•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Michael - 9 september 2009 21:22





Denna dagen startade med på jobbet idag !


Hela startade med att jag öppnade dörrarna och släppte in en flock

förskolebarn med fröknar i butiken och redan efter 30-40 minuter bad jag att få gå hem.

Ungarna var ju precis överallt och lite mer vilket inte berörde fröknarna direkt utan bara gick efter dom med

bannor som "se med ögonen och INTE fingrarna" och det funkade sådär faktiskt.

Vid kassorna har vi kakor, glass & godis och säg det barn som struntar i att det inte är lördag för dom snattrade

som vilda apor i kör vad dom ville ha att tugga på...


Lugnet lade sig...


Efter att dom lämnat butiken och det var verkligen en välsignelse i rättan tid.

Sen resten av dagen höll jag på med att packa upp varor och lunchen var en väl behävlig tid att ta igen sig och få kramp i magen utav allt skrattande... Tänk att fullvuxna människor kan få sånt frisläpp som vi får ibland och tur är väl det för jobbet vore inte detsamma utan den sammahållningen vi har...


Ska konditionen infinna sig igen...?


Igen förresten... Jag vet inte om jag haft någon alls sen jag spelade ishockey mellan åren

1979 - 1981 och inte en aning om jag kommer få det igen heller. Men nu är jag sugen på att försöka så jag ska se om det går med hjälp av mina arbetskollegor. Vi ska försöka komma iväg till skidstugan och gå 5 km spåret varje söndag och jag hoppas att alla som kan deltar. Roligt om man kan göra något tillsammans och samtidigt ha roligt utanför jobbets 4 väggar och prata om annat än just JOBB (om det nu går när man är ensam kille bland 5-6 tjejer) Så håll tummarna ! =0)


HJÄLP MED HEMSIDAN ÖNSKAS NU !!!!


Ja inte med själva skapandet för det gör Mats med bravur...

Men jag skulle vilja ha hjälp med förslag på vad ni vill se för produktbilder

eftersom jag just nu kört fast och har inte en aning om vad jag ska göra.

Så kom med förslag och kanske egna önskemål är ni snälla...


BRODERIDESIGN.SE 


Nu ska jag bloggsurfa lite innan sängen kallar på mig.

Godnatt mina vänner och sov gott !


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards