•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Michael - 10 september 2009 21:18




Och vilken dag det blir sen...


Imorgon blir det full fart från start och det med besked eftersom vi

har leveranser som ska packas upp och sen har vi nya på väg in som t.e.x

min fiskeleverans som ska försökas packas upp före lördagen om det hinns med.


Gissa om natten kom fort igår...


Jag hann knappt kasta ner huvudet på kudden innan jag seglade in i drömmarnas land.

Har haft mycket att göra denna veckan sen har vi varit 1 person kort vissa dagar och jag både hoppas

och inte hoppas att jag måste jobba på lördag eftersom en är sjuk.


Visst behövs pengarna men samtidigt ska jag göra 2 lördagar på raken v.38 & v.39 sen gjorde jag lördagen förra veckan så lite vila vore mys...


Hemsidan...


Skulle kolla in den imorse och den var spårlös borta och först trodde jag vår webbdesigner druckit välling och supit bort den och för det ber jag om ursäkt Mats... Men den verkar vara igång igen så jag är nöjd och hoppas att den inte springer bort igen utan att tala om vart den tar vägen nästa gång...


Nej det kanske är dags nu...


Att sluta gräva grus ur ögonen och krypa mot sängen...

Kroppen börjar säga ifrån nu att det får vara nog med uppesittarkväll. Man blir ju inte yngre direkt (Tyst Jana) =0)

och kanske dags att börja lyssna på kroppen nu eller va säger ni andra som krupit över 40 strecket ???


Önskar God Natt & Ni som skriver ikväll efter 23 hoppas jag att ni förstår hur ni uppskattas även om jag inte alltid svarar direkt på morgonen efter...


Sov Gott !



 

Av Michael - 10 september 2009 07:17





Time att ta helg !


Bara torsdag & fredag kvar sen blir det till att sova bort 2 dagar...

Eller sova länge sen ska jag försöka röra på mig på lördagen och sen hoppas att jobb-walken

blir av på söndag eftermiddag.


Fick upp min son väldigt fort idag och oftast brukar det gå bra. Men när sambon försöker är det 7 svåra år

och 1 nödår innan han väl stiger upp. Han tjänar på det själv och nu sitter han där nere med smörgås & Oboy

och redan påklädd så idag ska det nog gå vägen. Han ska även ta skolfoto så jag får snygga till han i håret lite innan taxin kommer.


Säger GRATTIS till Jana...


Som igår startade sin träning med ett pass powerwalk i 40 minuter med hund...

Leo´s mamma har snart nått en ålder av 10 år och är väldigt pigg och vaken vovve.

Hoppas du kör vidare och håller igång, ska ställa mig vid vägen med vätskekontroll och blöt badsvamp

så du kan torka svetten... =0)


Ska göra mig klar och sen ta ut Leo...


Eller taxin först och Leo sen blir det nog.

Får ta min frukost före så jag hinner med allt som ska göras

innan jag drar på mig mp3 spelaren och trampar iväg...


Önskar er alla en helt underbar dag !


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards