•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Smärtan är olidlig...

Av Michael - 14 september 2009 22:17




Och värre kommer den att förbli...


Träningsvärken har satt sig i skinkorna och bakre lårmusklerna så vissa problem har jag haft idag

på jobbet men jag överlevde med tanken att det blir värre imorgon.


Har gjort små framsteg i allt packande och är mer eller mindre klar med de sista 4 pallarna vi fick som jag

själv packat upp. Nu har jag mina 3 lådor med fiskesaker att gotta mig med och jag hoppas att chefen godkänner

inköpet av denna sortens skåp som jag önskade mig till våra fiskerullar... ( Känns det igen J & J ? ) ;0)


Skåpet passar perfekt eftersom man kan låsa in och slippa stölder och man kan visa upp så att alla kunder kan se sen får dom be om att få titta närmare efter att jag har låst upp...


Ska snart krypa ner...


Somnade på tok för sent inatt eftersom jag går upp 7 varje morgon kan man inte lägga sig

och sova efter klockan 1 för dåblir jag helt dränerad på kraft tyvärr...


Säger som Alfons Pappa "Ska bara" och springer runt olika sidor nu innan jag hoppar

på kudden och somnar...


Önskar er alla en riktigt god natt !

 
 
Mita

Mita

15 september 2009 06:40

HÄRLIGT med träningsvärk, då känns det att man har muskler i alla fall, ha en go tisdag!!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Sarah

Sarah

15 september 2009 08:04

Men vad skönt med tränigsvärk =) Då vet man att träningen gjorde lite nytta, det är iaf så som jag känner när jag får det...hoppas jag får en rejäl idag, styrketräna nämligen igår!
Ha en bra dag på jubbe!

http://sarahserenad.wordpress.com

 
my

my

15 september 2009 08:34

Ja det är mycket "ska bara"...
Och träningsvärk ska med träning fördrivas!!
Kram

http://myilivet.blogg.se

 
Ingen bild

mickis

15 september 2009 10:21

Hoppas snart värken försvinner.. Inget kul med träningsvärk...

Ha en fin dag!

 
Fibromorsan

Fibromorsan

15 september 2009 14:25

Fördelen med träningsvärk, är att du känner att det finns lite muskler nån stans där inne ;0)
Ja, det är kaxigt att säga när man själv inte har träningsvärk, jag vet ;0p
"Ska bara" trodde jag var ett typiskt fruntimmersfenomen *S*
Kramis

http://www.metrobloggen.se/fibromorsan

 
marina

marina

15 september 2009 15:24

Perfekt att du kommit igång att träna. Med rätt målbild kommer man långt. Jag har gått på en föreläsning idag som handlade om motivation .Jag är hälsoombud på min arbets plats. Men nu till det jobbiga. Det pratades om att man ska vara en förebild själv. Hjälp, jag som är i världens tränings -svacka! Jag får ialla fall heja på alla andra. :D

http://www.gallerigavelin.blogg.se

 
soffie

soffie

15 september 2009 16:36

hoppas det gör mindre ont idag,
kram

http://www.soffie69.blogg.se

 
Emma-Pemma

Emma-Pemma

15 september 2009 21:52

Kan ibland tycka träningsvärk är riktigt mysigt! ;) Känns som man gjort nåt nyttigt då!

Ska bara, känns igen.. Är nog Åbergs pappa ofta jag med! Hihi..

Sussa sött.

http://minnietiger.blogg.se

 
my

my

16 september 2009 07:54

Låter farligt! Bättre göra som jag säger...;)

http://myilivet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 20 mars 12:26

      Utöver allt annat som jag SKA/VILL göra så kommer jag på ännu fler saker. Det skapar ett viss kaos och huvudbry tyvärr.   Nyss så funderade jag på vad jag skulle kunna utföra mer med strö pinnarna och då avbröt hjärnan förnuftet m...

Av Michael - Tisdag 19 mars 17:52

      Kan ju knappt lyft fötterna över badrumströskeln men det ska inte hindra ett hushållshjon från att slita i sitt anletes svett och plågor.   Man skulle nästan tro att Tobbe är min hustru som han härskar över sociala medier och hu...

Av Michael - Tisdag 19 mars 11:14

      Ja man kan inte kalla det annat. Hela gårdagen efter vår dog-walk så var jag inte stöddig.   1.8 km kändes skönt men det fick jag ångra sen. Man skulle ju hem med och jag räknade ut att vi troligen skulle ha lika lång promenad...

Av Michael - Måndag 18 mars 06:36

      Och jag går ut med denna känslan just idag.       Gick och la mig efter 22 igår och vaknade ganska utvilad efter 4 och sen 2 timmar senare vaknar frugan och rufsar till håret på mig.   Betalat räkningar och snart ska vi...

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12

      Jo det ska jag tala om för dig. Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm) börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, kl...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards