•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 21 september 2009

Att det ska vara så svårt

Av Michael - 21 september 2009 07:51





För mitt huvud att förstå hur viktigt det är att SOVA på nätterna...


Speciellt söndags nätterna när man har en hel vecka framför sig med jobb.

Ja jag är ju ledig på onsdag eftersom jag jobbar nästa lördag igen.


Är hyfsat pigg nu dock men känner på mig att det kommer bli segare under dagen.

Veckan som den ser ut just nu är jobb måndag, tisdag sen ledig onsdag, jobba torsdag, fredag, lördag...


Onsdag ska jag släppa ungarna till skolan, hoppas på gott väder sen dra med mig spinnfisket och försöka

dra några gäddor. Fått tips & rapporter från grannen var det nappat riktigt bra men han har ju suttit i båt

naturligtvis men jag har goda förhoppningar om att det kan gå bra ändå...


Mitt personbästa på gädda ligger strax över 2,1kg så jag vill försöka få upp siffran en aning tänkte jag

sen släppa i skiten igen för det är ingen fisk jag äter direkt... Några abborrar tar jag hellre med mig hem

och steker...


Men nu ska jag sluta drömma och återgå till verkligheten... Hoppas ni kollar upp min Hissa & Dissa lista jag skrev igår och skriver massa nu som jag kan få läsa efter jobbet... ( Ber snällt ) =0)


Ha en underbar Måndag !



 



 
 
Kicki

Kicki

21 september 2009 09:00

du e utmanad finns att hämta på min blogg

http://gammtackan.blogg.se

 
Linda

Linda

21 september 2009 10:44

Ara vad?

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
hanna

hanna

21 september 2009 13:03

Hej där! allt bra med dig?,,ja svårt o sova när man kan o får,,,
Förstår du e nöjd med vad som händer i kvällingen,,,,det är jag!,,så kl 19 e man bänkad o barnen sover,,2 i alla fall!
Ha det så jättebra,,kram

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
soffie

soffie

21 september 2009 14:34

ååå va underbart vacker bild,
Hoppas du haft en härlig dag,
å va härligt med en dag ledig i veckan hoppas du slår ditt rekord å får upp drömfisken då:O)

http://www.soffie69.blogg.se

 
Emma-Pemma

Emma-Pemma

21 september 2009 20:08

Ååå roligt att fiska!! Hoppas & håller tummarna för dig att då en bamse-gädda!!!

Kram.

http://minnietiger.blogg.se

 
Sarah

Sarah

21 september 2009 21:32

Måndagsångest!! Välkommen i klubben!
Eller så var det nerver inför matchen idag, men vad jag förstått så vann ni va?!

Jag hissar: Choklad - för att det är ljuvligt!
Jag dissar: Choklad - för man inte kan vara utan det!

Söv gött!
(Har kommit till Örebro nu, bra jobbat va?)

http://sarahserenad.wordpress.com

 
Ingen bild

Mita

21 september 2009 21:33

Du har blivit utmanad!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards