•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Musjägaren fick JACKPOT idag...

Av Michael - 22 september 2009 21:38





Ja jag alltså men inte på de sätt ni säkert gissade på... ;o)


Hade igår en udda hälsning i min diskade matlåda på jobbet. Diskade ur den i förra veckan men glömde sen ta med hem och det gjorde jag igår. Men fick se 2-3 musskitar i den och vart fundersam om kanske någon spelat mig ett

spratt så jag frågade runt innan och fick till svar att så var inte fallet.


Tog då en musfälla som jag laddade med kräftost och ställde på golvet vid kylskåpet där jag tog för givet var platsen den gick upp när den skulle till diskbänken. Mycket riktigt var det så för imorse låg den fastnaglad i fällan med bruten nacke. Din djurkänsliga som tror jag njöt av detta har fel men såna djur vill jag INTE ha i köket...


Vet inte om det var den enda så jag laddade fällan igen och så får vi se vad som skett under natten. Hoppas inget sker för jag är ledig imorgon och ingen av tjejerna lär tömma den fällan om den är hemsökt igen.


Annat har hänt med men jag ska suga på den karamellen ett tag till för jag är inte färdig med den utan ni får se det när jag gjort klart. Har gjort om vår Entré på jobbet med lite höstlig rikting på inredningen men har några detaljer kvar innan jag tänkte fota den och visa er vad denna lilla tomte har instängt i skallbenet...


Nej nu ska jag ner och se på min sons film...

Hans lag vann stafetten där han var med och som förra året fick ALLA

medaljer och det anser jag vara UNDERBART för inget barn vill förlora och vem vill inte ha medaljen

med sig hem...? ( Jag ville )

En stolt men utslagen son ligger i soffan och väntar på att få visa sina bravader så jag önskar God Natt...!!!


Kram på er alla & Dröm Sött


 



 
 
Nettan

Nettan

22 september 2009 23:13

Men fy för den .....
Smårådisar i köket ! Tror 17 att ni laddade fällan igen. Ha ha !

Kul med sonens stafett !

Ska fixa utmaningen också !

Sussa gott !
kram

http://hasselby.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards