•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 25 september 2009

Ska man sluta blogga ?

Av Michael - 25 september 2009 07:27





Man börjar fundera efter att tagit mig en tankeställare...

Jag tjatar alltid om hur jag önskar ni skrev kommentarer och fler besök när

Kicki påpekade med all rätt att jag borde faktiskt göra det själv.



Gav mig dåligt samvete för jag vet hon har rätt så kanske man ska sluta blogga eller

försöka bättra sig. Insåg inte att samma glädje ni sprider hos mig genom att skriva och besöka

ska ju faktiskt återgäldas och på den sidan har jag varit så usel med...



Jag får helt enkelt ta mig en funderare på hur jag ska göra med framtiden...

Idag är barnen lediga så jag slipper släpa upp dem, föda dom sen få den ena till taxin

och den andre till sin skola...



Usch vilken skitmorgon !

Magkatarren kommer smygande och jag vet inte varför, men som vanligt

är det något sm gnager inom mig och när an inte vet vad kan jag inte åtgärda det heller

tyvärr utan jag får antingen medicinera det eller hoppas på att det försvinner...



Fixar frukost och läser morgontidningen istället...

Önskar alla en riktigt underbar fredag med massa ljus och mys.


Kram



 

 
 
-Nena-

-Nena-

25 september 2009 08:00

Det går upp och ner med besöksantalet.

Alltid kul när det är mycket besök och roligt med kommentarer men samtidigt tycker jag att man måste fråga sig för vems skull man bloggar.
Sin egen eller andras?

Jag bloggar för min egen del i första hand och då spelar ju egentligen inte mängden besökare någon roll.

Håller med om att vill man ha kommentarer så måste man själv vara aktiv och inte bara svara på de man själv får...

Ha en fin fredag!

http://nena.bloggagratis.se

 
Nettan

Nettan

25 september 2009 08:41

Ha en underbar helg !

kram

http://hasselby.blogg.se

 
Kicki

Kicki

25 september 2009 09:16

...min kommentar var inte meningen att såra dig på något sätt...men du har ju tydligen funderat mycket på det, ett frö kan man säkerligen så, men att sluta blogga pga det låter ju väldigt drastiskt. Jag tycker oxxå det e väldigt trevligt att få kommentarer om det jag skriver...likväl som du gör eller hur?!?
Ha en underbar helg å fortsätt blogga!! =D

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

fidelisa

25 september 2009 10:47

Tittar in och får se en mycket fin sida:)) Blir varm inombords av bild och färg!
Tycker du ska fortsätta blogga, har ju ingen egen blogg så detta kan jag inte uttala mig om huruvida du kommenterar eller inte!

Jag vill i alla fall gärna fortsätta läsa om ditt liv och dina bravader:))
Önskar dig en fin helg!
Kram//Katarina

 
Linda

Linda

25 september 2009 11:13

Vet du vännen... Jag tycker att du skriver om kommentarer och sånt alldeles för mycket. Det e ofta du skriver att du vill att folk ska kommentera och hur många besökare du haft och så... Tror folk tröttnar på det, det verkar nämligen som om det är det ända som betyder nåt.

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
my

my

25 september 2009 13:36

Det blir ju ofta så, den som aldrig skriver el svarar på kommentar, glöms bort och man känner ingen respons precis..Tycker nog du är helt ok på att svara dock! :)
Hoppas du slipper mag-ontet och får en mysig kväll du med, kram

http://myilivet.blogg.se

 
Linda

Linda

26 september 2009 10:36

... Glömde ju säga... Tycker absolut inte att du ska sluta blogga, men försök att göra det för din egen skull, inte för kommentarerna... =D

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Ingen bild

Lasse

26 september 2009 11:18

magkatarr? inte så att du har ett litet bråck på magmunnen som släpper gemom magsyra? det gör jävulskt ont. drick bikarbonat. 1 tsk i ett glas vatten. det neutraliserar syran. och det är ett kroppseget ämne. krya på dig.

 
Ingen bild

Nixdorf

27 september 2009 19:34

Om du börjas skriva mer positiva saker kanske fler läser...Bara ett enda klagande hela tiden..Sen kan du börja svara folk som kommenterar istället eller är det bara viktigt att det blir läst???

Som sagt du vill att folk läser men du svarar sällan dom som är inne på din blogg.

Nixdorf

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards