•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Michael - 28 september 2009 21:56




Sjunger min dotter i duschen just nu så undrar om hon fått en

kristen uppenbarelse eller om det bara är skönt att duscha... Analyserar det en annan gång för nu vill jag med in i duschen och värma mig efter att himlen blåst omkull...


Ännu en dag så försökte han där uppe dränka mig men HAHAHA... Tji fick han idag med !

Måste tänka mig för vad jag skriver nu för jag skriver tydligen enligt ett spöke aldrig om något roligt utan

jag bara gnäller och gnyr hela tiden... Fy f-n va tråkig jag måste vara, men tydligen har personen läst så

länge att personen vet allt jag skkriver om...


VARFÖR STANNA OCH LÄSA DÅ OM ALLT JAG SKRIVER OM ÄR SKITTRÅKIGT ???


Skitsamma... Nu är dottern klar och nu ska jag in och simma bröstsim i duschen.

" Wish me luck, im going in "


" HALLELUUUUJA "


P.S Färjestad slog Timrå med 3 - 2 D.S


 

Av Michael - 28 september 2009 19:59




Gästboken...


Jag har ingen aning om varför man ska ha den men gissar på att den är till

för "Spöken" som ingen blogg har och som vill spy ur sig saker som ingen vill läsa...


HA HA HA HA


Om man skulle...



 

Av Michael - 28 september 2009 19:51





4 Dagar kvar att jobba sen blir det ledigt 2 hela dagar

och det är verkligen skönt...


Nyss käkat mat efter jobbet och barnen fick pannkakor av sambon innan

hon åkte till jobbet så jag fick köpa med mig kyckling & potatissallad

vilket satt precis där det skulle...


Hur har er dag varit ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards