•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Michael - 29 september 2009 20:26





Arbetet gick sådär men fick dagen gjord utan komplikationer.

Hade faktiskt glömt av min egna namnsdag och vart påmind av butiken intill våran. (Almhages Blommor)

En av ägarna och en vän från SAAB tiden som jobbar där hälsade på och jag trodde dom skulle handla men det visade

sig att de hade helt annat ärende denna dag...



De lämnade fram en underbart fin ros och sa GRATTIS på namnsdagen...

Jag vart helt stum och ställd (inte ofta det sker) och visste knappt vad jag skulle säga.

Mina arbetskollegor hade mera att säga istället och jag fick gliringar den ena efter den andra

om att jag hade halva inne och att någon av dom var förtjust i mig... *jisses*



Pizza fick jag efter jobbet med av sambon så nu kan inget mera gå fel eller ???

Hoppas inte det iaf för snart ska jag krypa ner i sängen för ögonen trycks utåt av JB så

jag får väl lyssna på han då för guds skull... =o)



   

Av Michael - 29 september 2009 08:15





Kung Bore försökte kika fram inatt...


Frost på marken men solen skiner härligt och kanske inte värmer så mycket ännu.

Har 0.9 grader i skuggan och jag slipper cykla till jobbet i minusgrader som dem varnade för

på nyheterna igår.



Ska ut med Leo nu sen kanske jag ska handla lite föda på vägen eftersom brödet räckte endast till

ungarna så jag fick snällt nöja mig med en yoghurt...

Hoppas och önskar alla (Ja dig med sura Nixdorf) en strålande morgon och dag.

Schemat är fullt på jobbet idag så jag får dra på om jag ska hinna allt.


Kram


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards