•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Michael - 30 september 2009 22:40






Hissa & Dissa Lista...



 



  • Anna Anka... (Igen)
  • Kommisarien & Havet... (Sämsta man visat med så otroligt bra skådespelare)
  • Vänersborgs Bostäder... (Säger upp vår internetleverantör bara för att få tjäna några kronor)
  • FBK fick storpisk av Detroit... (min personliga diss) :o)



 



  • Snart helg igen... (vara ledig hela 2 dagar)
  • Julen närmar sig... (min favvotid på året, eller hur Hanna?)
  • Stöder Cancerfonden via min blogg... (Ska  banne mig köpa Ahlgrens rattar med)
  • Förkylningen släpper och finnen på näsan minskar... (anar inte vilken smärta)

En skitlista egentligen men jag är så vidrigt trött och nu ska jag SOOOVA ! ! !

Godnatt med er mina vänner och sov så sött...


 

Av Michael - 30 september 2009 19:42





Italobrothers - Stamp on the ground


Dunkar i mina högtalare just nu...



Av Michael - 30 september 2009 19:14





För denna September...


Kallt som tusan var det imorse med grader runt -2 kanske mera.

Handskar och luvan på och sen iväg till jobbet i sakta gemak. Lite arg på mig själv som INTE

tog med kameran för jag cyklar förbi en underbar plats som idag såg ut som en kokande kastrull.



Men inte av bubblor utan en tjock dimma som for fram och tillbaka över vattenytan i solskenet.

Verkligen arg för jag hade säkert kunnat fota minst 5-10 bilder och visat upp i fotobloggen...

Men jag får i min enfald skylla mig själv och hoppas jag inte glömmer den imorgon när jag beger mig iväg.



Inte får jag se matchen mellan Färjestad - Detroit vare sig på plats eller på tv så nu kan jag lika bra avsluta detta

och hjälpa sambon att ta ner vinterkläderna från vinden för dom kommer snart att behövas tror hon.

Får hoppas att snön håller sig borta ett tag till så jag får rena vägar att cykla på utan snö och slask...


Önskar er en fortsatt mysig kväll !



 




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards