•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

Förbannade "LIVETS ORD"

Av Michael - 14 oktober 2009 10:47





...Eller va det nu var som ringde på dörrklockan nyss.


Sambon sover och jag somnade nog i soffan med för jag har en hemsk huvudvärk som inte vill släppa.

Lyckades tydligen att somna till en stund och då ringer dörrklockan och utanför står 2 damer (kärringar)

och undrar om de får komma in och prata... " VA F-N "


- Nej tyvärr jag är magsjuk... svara jag

varpå den ena som står först sträcker fram 2 blad eller tidning

och säger att jag kan minsann bli lyckligare...


Frågade aldrig vad som skulle göra mig lycklig utan stängde dörren och gick

på toa.... Jaja dom ska väl leva på något dom med antar jag.


 

 
 
Annie

Annie

14 oktober 2009 10:55

usch fy o blä, kanske var det Jehovas vittnen :/ .. hatar när dom kommer o knackar på o stör!

http://www.anniesjodin.blogg.se

 
Annie

Annie

14 oktober 2009 11:02

hahaha, näe? Handlar inte så mycket egentligen, på nautilus finns inga hantlar, så jag får inte ont av dem, sådeså!!..

Vill inte ha dom här heller, o de brukar dom får höra!

http://www.anniesjodin.blogg.se

 
Annie

Annie

14 oktober 2009 11:05

Inte är jag upprörd, mer bestämd o tycker synd om mig själv.. haha :p ..

Njae, ingen idé o knacka på så länge man inte är normalt funtatd!

http://www.anniesjodin.blogg.se

 
Annie

Annie

14 oktober 2009 11:14

Men om du inte är mentalt rubbad så får du plinga på eller ja, knacka - plingan är sönder : ) ..

Men om någon plingar på min dörr den tiden överlag så, näe? .. Man får gärna höra av sig i förväg så att jag är vaken, eller har en chans att bli det iaf. Annars brukar det inte knacka annat än om det är Jehovas eller typ någon försäljare..

http://www.anniesjodin.blogg.se

 
Ingen bild

Annie

14 oktober 2009 11:20

haha, låter bra!

 
Sarah

Sarah

14 oktober 2009 14:24

Det var nog Jehovas, om de inte talade i tungor om livet lycka, då kan det mkt väl varit Livets ordare ;)

http://sarahserenad.wordpress.com

 
Emma

Emma

14 oktober 2009 15:12

*skrattar* Skriv vad du vill ;)

http://laserduskriverjag.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 20 mars 12:26

      Utöver allt annat som jag SKA/VILL göra så kommer jag på ännu fler saker. Det skapar ett viss kaos och huvudbry tyvärr.   Nyss så funderade jag på vad jag skulle kunna utföra mer med strö pinnarna och då avbröt hjärnan förnuftet m...

Av Michael - Tisdag 19 mars 17:52

      Kan ju knappt lyft fötterna över badrumströskeln men det ska inte hindra ett hushållshjon från att slita i sitt anletes svett och plågor.   Man skulle nästan tro att Tobbe är min hustru som han härskar över sociala medier och hu...

Av Michael - Tisdag 19 mars 11:14

      Ja man kan inte kalla det annat. Hela gårdagen efter vår dog-walk så var jag inte stöddig.   1.8 km kändes skönt men det fick jag ångra sen. Man skulle ju hem med och jag räknade ut att vi troligen skulle ha lika lång promenad...

Av Michael - Måndag 18 mars 06:36

      Och jag går ut med denna känslan just idag.       Gick och la mig efter 22 igår och vaknade ganska utvilad efter 4 och sen 2 timmar senare vaknar frugan och rufsar till håret på mig.   Betalat räkningar och snart ska vi...

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12

      Jo det ska jag tala om för dig. Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm) börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, kl...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards