•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Summerar Helgen/Dagen...

Av Michael - 25 oktober 2009 23:16




Jobbade igår och dagen gick fort precis som lördagen i sig.

Hann med marknaden i strilande regn, kollade in till grannarnas butik RetroHouse

och kommersen strålade som aldrig förr och det var roligt att se det gick bra...



Väl hemma sen vart det Tacos & Wii...



Idag söndag hann vi med att åka till Elgiganten för att sen besviket inse att dom INTE

hade en enda mobil som jag  eller sambon föll för så vi åkte hem och lagade middag.

Vi köpte iofs varsin på Elgigantens hemsida oh får snart hem 2 mobiler för gemensamma summan på 2400:-

skulle jag gissa på... ( vid närmare eftertanke kosta dom 2199:- )



  • Sony Ericson W302 Midnight Black (Min)
  • Sony Ericson F305 White (Sambons)


Hoppas och ser fram emot att få hem min så snart som möjligt...

Men nu ska jag drömma sött och se fram emot löningen som anländer på tisdag...


Godnatt & Sköt om er... ( Hoppas inte ögonen tröttar ut er av min färgskiftning, säg till annars )




 
 
Åza

Åza

26 oktober 2009 00:14

Okay,på så vis...
Det skulle bara vara en såndär "vanlig mössa",men det är klart att det är är nog svårt att få på brodyren...
Tack ialla fall!! =)

http://aza.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

26 oktober 2009 06:42

Hoppsan, här händer det grejjer, laddar du inför Halloween?
Trodde först att jag hamnat på Trollpackans sida, men jag ska vara ärlig och säga att jag gillade höstfärgerna bättre, tror inte att du är en "svart" kille=)

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

 
Emma-Pemma

Emma-Pemma

26 oktober 2009 08:20

God Morgon!

Tycker om din Halloween-inspirerande sida!! :)

Sen att ni båda köper Ericson-lurar är ett stort plus! Hehe.. Me like.

41 år???!!!! *s*

Puss på nosen

http://minnietiger.blogg.se

 
Emma

Emma

26 oktober 2009 08:45

Ja det var svårt att skriva, ännu svårare att skicka det.. Men det behövdes.. Insåg i helgen hur jävla kär jag är.. Avståndet funkar inte och vi funkar inte bara.. Så det var lika bra.. Har honom hellre som fantastisk vän än som någon jag inte vill se..

Tack för stödet!!
Kram

http://laserduskriverjag.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

26 oktober 2009 13:55

Aramisen tackar för grattiset =D

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
my

my

27 oktober 2009 18:56

Buuuu här var det halloween fint!
Och kul med ny mobbe...
kramkram

http://myilivet.blogg.se

 
Sarah

Sarah

27 oktober 2009 19:35

Oj vilken fullspäckad helg!!
Jag kom hem från Borås-trakten och Ullared igår :)
Så nu sitter lönen som en fäskläpp idag!!

Ha det gott!!

http://sarahserenad.wordpress.com

 
soffie

soffie

27 oktober 2009 20:56

hua va bra bloggdesign du har,
ha en goo kväll

http://www.soffie69.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards