•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under oktober 2009

Av Michael - 17 oktober 2009 07:16






Hur ska detta gå att arbeta efter mindre än 5 timmars sömn inatt.

Var hur svårt som helst att sova och tror jag släckte korpgluggarna efter 2 inatt

och vaknade klockan 7...


Jag mår och känner mig som en klubbad grottkvinna just nu och senare under dagen

kan jag garantera att jag känner mig som om jag gått 12 ronder mot Mike Tyson...


Varför utsätter jag mig för denna sortens tortyr ?


Snart kommer sambon hem så jag få göra mig iordning, äta, ut med hunden sen

cykla till jobbet i dessa iskalla vindar som viner ute...


Ha en varm underbar Lördag mina vänner !


 

Av Michael - 15 oktober 2009 22:37





... Glöm inte att ställa fram snöskyffeln inatt för det kommer

en snöstorm över landet. Visst tror vi på detta ?

Jag ska ta skidorna till jobbet imorgon :D


Puss & Kram



 

Av Michael - 15 oktober 2009 22:20






Naturligtvis så spelade dom uruselt och förlorade mott ett Frölunda

som var det bättre laget tydligen. Slutresultatet blev 6 - 1 och nu är jag megasur

Nixdorf så blunda annars kommer du uppleva saker som du upplevde när

Sundsvall brann ner...



- SATANS FÖRBANNADE HELVETES JÄVLA SKIT BAJSKORV -



Så nu har jag fått ur mig det värsta och avslutar kvällen med senaste

Wallander - Prästen


Önskar er en riktigt godnatt !


 

Av Michael - 15 oktober 2009 21:09






VINNAREN BLEV:



- GUNILLA SÄLL -



 

Av Michael - 15 oktober 2009 21:00












...OCH VINNAREN ÄR...

Av Michael - 15 oktober 2009 19:49






...Tävlingen avslutas om ca. 1 timma och man kan fortfarande deltaga

om man vill vinna ett lagom stort paket med

Scrapping pryttlar...


TÄVLING !!!


Namnen ligger redan i skålen och om 1 timma

ska min dotter få dra vinnaren...


( psst. 1 - 1 i matchen )

Av Michael - 15 oktober 2009 18:34






Visade sig att matchen inte gick på PPV utan C+ som jag naturligtvis INTE

har utan får snällt följa matchen via webbradion :(


Dragningen kommer visas efter 21:00 som det var sagt från början...


* Arg Tomte *

Av Michael - 15 oktober 2009 18:30






Dragningen kommer ske efter klockan 21:30 eftersom jag ska

se på Frölunda - Färjestad och det får INTE avbrytas för vad som helst

så jag hoppas ni har tålamod och kan vänta tills dess...


Dags för middag sen Hockey ! ^^

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards