•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 2 november 2009

Formatering snart...

Av Michael - 2 november 2009 21:34







...Denna förbannade dator har snart drivit mig till vansinne med sitt krånglande hela tiden.

Så idag har sambon gjort en genomgång för att kolla vilka program som ska räddas innan den ska rensas

och förmodligen skall det stoppas in antingen Windows 7 eller nyare XP sen kanske man kan surfa normalt

igen innan vi ska få ny internetleverantör...



Gnuggar knölarna så gott det går men jag kommer inte på mera att göra med datorn så jag

lämnar det ämnet för stunden.



Svärmor var på besök och sambon skulle sy en kjol till henne så det ämnet + massa arbetsprat fick mig att dra in till

soffan och där somnade jag direkt efter middagen såklart. "Tror" jag sov i 1 timma ungefär sen fick jag

säga farväl till svärmor och gå ut med Leo på en kall promenad...



Handlat lite saker och spanat på lite av varje som ska shoppas till mitt adventsprojekt...

Har massa saker som snurrar runt där uppe och jag vet snart inte åt vilket håll jag ska vända mig åt.

Kommer säkert lösa sig men man ska nog ta det lite easy annars får "Emma-Pemma" frispel av nyfikenhet... =)



Vet en till som jag hoppas är nyfiken just nu... :P

 
 
Emma-Pemma

Emma-Pemma

2 november 2009 22:05

Haha, hörrö du du! ;)

Blir ju bara ännu mer nyfiken & kommer plåga dig med mina nyfikna kommentarer varje dag fram till den 1 december!!

Tror säkert du kommer klara att fixa ditt " hemliga adventsprojekt " med bravur!

Puss & kram, och sov så gott!

*varm puss på kinden din*

http://minnietiger.blogg.se

 
Sarah

Sarah

3 november 2009 08:56

Vad är det för fuffens du håller på med? Låter spännande :)

http://sarahserenad.wordpress.com

 
Emma-Pemma

Emma-Pemma

3 november 2009 09:38

God Morgon, Guten Morgen, Good Morning... eller nåt. ;)

Hoppas du sussat gott & drömt vackra drömmar...

//E.

http://minnietiger.blogg.se

 
Annelie

Annelie

3 november 2009 11:04


Gör som vi,, köp en ny data med Windows 7 .

Datan vi hade med Vista, jag var sååå förbannat trött på skiten så det var ett under att den inte åkte ut enom fönstret.. *L*

Men nu,, är det en fröjd att sitta vid datan igen.. :o))

Men vi har även en laptop med vista, den är okej men där sitter Göran för det mesta.. inte alls ofta jag är vi laptopen,, vill ha min stationära att tampas med.

Ha en bra dá och lycka till med datan.. // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
my

my

3 november 2009 14:20

Datorer som inte funkar som de ska kan driva en till vansinne!!!
Och är nu väldigt nyfiken på dina jul och advents arrangemang! Kram på dig

http://myilivet.blogg.se

 
Linda

Linda

3 november 2009 19:59

Usch då, datorstrul e aldrig skoj... Hoppas det ordnar sig...

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Ingen bild

SD

3 november 2009 23:04

Beror på vem som använder datorerna, kunskap är inte fel. Man behöver inte köpa ny dator för att få w7 :-) W7 kräver mindre än Xp..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards