•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Michael - 2 december 2009 22:23





...Har ni såna ?


Finns det saker i erat tidigare liv som återkommer nu i senare tid ?

Jag har detta och det finns vissa saker som jag gör och påminns lite om hur dumt det kan vara...


Som t.e.x förr så trampade man på alla "K" & "FV" brunnslock men aldrig på "A" locken eftersom man DÅ inbillade sig att A bringade "Avsky" och K betydde KÄRLEK... VF ja det kanske ni förstod va VALFRITT...


Än idag när jag cyklar till och från jobbet kan jag komma på mig själv att cyklar över locken och mellan dom och sen skratta för att jag inser hur dum jag är egentligen...


Har säkert flera konstiga ovanor men inget jag kan peka på sådär just nu...

Hur har ni det själva ?


Önskar Godnatt



22 Dagar kvar



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards