•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Michael - 5 december 2009 21:58




...Har det varit idag !


Har inte fått gjort mycket mer än shoppat, lämnat sonen på kalas under tiden sen trängts med hormonstinna 14-isar som trånat efter IDOL artisterna som uppträdde i ett av varuhusen idag...


Var ett förbaskat skrikande och trångt eftersom man var TVUNGEN att gå genom hopen som stod packade som sillar bara för att visa sitt fullspacklade ansikte för troligen någon som inte brydde sig...


. . . . . . . . . .


Kanske låter lite hemskt men jag har aldrig förstått det där som trollbinder unga tjejer så på detta vis.

Kanske någon kan förklara detta fenomen för en gammal gubbe...?


Ser annars fram emot morgondagen... NOT !

Sambon ska tvätta mellan 11 - 23 *suck* Men det är nödvändigt så jag får snällt hjälpa till precis som dottern med ska göra.


Sen ska vi ha upp julgardinerna i köket, tända adventsljusen, mysa lite med god fika. Ska lämna en blomma till mamma imorgon eftersom hon jobbar kväl idag och fyller år. Ska fira henne och pappa på samma gång nästa vecka med god middag på Koppargrillen (Fläskfilé Luger)


. . . . . . . . . .



Hemskt va massa jag skrev just nu då.

Hoppas jag inte tröttnat ut er för mycket nu bara.

Ska väl passa på att önska alla mina trevliga, goa, härliga vänner

en riktigt God Natt... Emma-Pemma du somnar väl gott inatt efter glöggandet gissar jag ;o)


- Sov Gott -




 


Av Michael - 5 december 2009 12:01





Hoppas att natten har behandlat er väl...

Själv somnade jag seeent och vaknade strax efter 10.

Varit ute med hunden, tagit brunch... eller snarare delat den med sambon som naturligtvis skulle vakna och känna doften av stekt potatis med ägg... *suck*


Idag var det tänkt att jag och sambon skulle ut och handla lite julklappar men hon vaknade tydligen vid fel tidpunkt (skidskytte) så vi stannar tydligen hemma idag... *suck* (nr.2)


Om man kanske skulle ta och se en film istället för att sitta här och sucka hela dagen. Frågan är bara vad jag ska se på...

Får kolla genom arkivet och se vad som göms bland dammtussarna...



Återkommer !




   



Av Michael - 5 december 2009 01:50





...Sitter här i min ensamhet medans barnen sover och sambon jobbar.

Hoppas ni kan läsa den vita texten annars får jag väl byta tillbaka så den blir svart igen...


Kan som vanligt inte sova så då sitter jag här och snickrar...

Sambon är hemma om cirkus 6 timmar så KANSKE skulle krypa ner i sängen och försöka sova...


Ja jag gör ett försök !


Sov gott... Vakna torrt

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards