•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Michael - 13 december 2009 21:53





Tack för att ni inga frågor ställde...


Tack för er omtanke...


Tack för att ni finns där när det som mest behövs...


Resten av dagen har egentligen varit sådär.

Vi åt först middag hos mina föräldrar där vi firade min pappa med

en vacker julgrupp som sambon handlade.

Sen efter detta gick vi till sambons mormor som alltid vid eller runt

Lucia har släktträff och som oftast blir vi runt 20-25 personer i en trång 2:a men det får plats...


Sen efter detta tog vi en promenad till Netto så jag fick handlat med mig middag imorgon och hör & häpna jag köpte köttsoppa. Det är något jag INTE stoppat i mig sen skoltiden skulle jag gissa på.


Varför vet jag inte men nu vart jag sugen på det och det kostar mindre än en kycklingsallad och mättar precis lika mycket anser jag (hoppas ja har rätt)


Sonen har jag fått ner i säng (sambons) och dottern tar en snabbdusch (30 minuter) Snart ska även jag krypa ner och hoppas jag får sova bättre än igår natt.


Ska bara... Kika in till er och se vad ni har gjort idag !


- Godnatt -



Av Michael - 13 december 2009 12:40





Allt på en gång + min fars 68:e födelsedag...

Ska snart gå över med en blomma och bli bjudna på middag så snart sambon kommer hem från sina föräldrar.


Antiklimax igår som jag inte tänker gå in på utan bara säga att denna dagen mår jag inget vidare rent psykiskt. Somnade nog mellan 3-4 inatt och vaknade, ja officiellt 10:40 men egentligen går jag i en dimma fortfarande...


Ska försöka njuta av dagen så gott det går och vill avsluta med att önska er alla en riktigt underbar Lucia & 3:e Advent...


Kram



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards