•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 17 december 2009

Det stora Kaoset har landat...

Av Michael - 17 december 2009 08:16






Har haft kraftiga stormvindar hela natten och dom fortsätter nu under morgonen tyvärr. Enda jag är glad över är att sambon lovat att köra mig för cykla är ganska uteslutet sen så står cykeln på jobbet idag...



Ska kasta i mig lite frukost nu medans sambon är ute med Leo sen bär det iväg.

Är nästan redo för en dag på jobbet och vem vet, det kanske inte kommer en enda kund i detta väder. Ja inte gnälliga tanter med rullatorer (fniss) vågar sig ut i dessa vindar hoppas jag...



Önskar er alla som är hemma idag en riktigt mysig dag.

Tänd ett ljus extra och tänk på mig :) (typ e-p som myser med "sandsrish")


Kram på er alla

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

17 december 2009 12:15

Hej Micke oj då kommer ni ut jag har fått ge upp och gå in igen får inte fram bilen för mycket snö och den vräker ner hela tiden ju nu fick jag väl för julstämning då..hahah,,så går det Hoppas det blir lagom med folk då i butiken där du är.

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Peggy

Peggy

17 december 2009 13:32

Ja en cykeltur i morse i detta vädret hade jag heller aldrig gjort! skönt att du fick skjuts !
Jag ägnar dig en tanke när jag städar idag :-)
Kram!

http://www.peggygirl.se

 
Emma-Pemma

Emma-Pemma

17 december 2009 14:38

Myspys-Micke... Såklart tänder jag & Sandrisch ljus för dig... ;)

Sitter efter en shoppingrunda nu hemma hos henne & myser med lite varm glögg..

Hoppas du har det bra.

Massa varma kramar..

http://minnietiger.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

17 december 2009 14:48

Skönt att du slapp cykla idag, det är inget vidare i snö inte.

Här blåste det en del på morgonen men nu är det nästan vindstilla och solen har lyst så fint på snön.

Ha det gott!

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards