•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Michael - 12 januari 2010 17:56





Om du fick 5 önskningar...

Vad skulle du önska dig ?

Mitt val är:



  • Hus med stor trädgård vid vatten & Border Collie Kennel
  • Båt
  • Bil
  • Husbil
  • Pengar att leva för tills jag dör utan att bli annan person...

Ganska orimliga saker men jag

ÖNSKAR

Ju bara eller hur...


VAD ÖNSKAR DU ?

Av Michael - 12 januari 2010 15:48





Ja då börjar det...

Kommer bli påmind hela dagen.

Kommer få säga TACK SNÄLLA ! till midnatt...


HUR SKA JAG ORKA ???


  

Av Michael - 12 januari 2010 12:50





Ja man kan ju faktiskt undra.

Trodde först vi skulle komma för sent eftersom sambon

satt på möte innan vi skulle åka.



Men jag hade 5 minuter tillgodo och hann nog sitta kanske

2-3 minuter innan de ropade upp mitt namn.

Gick in, tog av jacka & skor sen upp på rygg sen sida och ut igen.

Det tog inte mer än 1o minter och det var nog

ett personligt rekord...



Nu får jag vänta en vecka innan VC fått svaren.

Sen ska jag starta sjukgymnastik och bli 1oo% frisk igen

hoppas jag och planerar.



Ska promenera runt lite hos mina vänner sen sträcka

ut ryggen lite. Känner det hugger till i sidan och sitta är

ju inte det optimala har jag märkt.

Ska kramas med min lilla pälsboll...


- Kram -


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards