•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Michael - 14 januari 2010 22:06





Som en del oroat sig för kan jag berätta att man faktiskt överlever en helt vanlig 41-års dag. Visst var det lite stelt & stönigt när jag skulle gå upp imorse men det gick snabbt över under tiden frukosten gled ner och var mer eller mindre borta när jag gick ut med Leo...



Första dan på jobbet, ja det kändes som det var så. Började med att lasta av en av våra bussar tillsammans med kollegor och det gick rätt bra och inga smärtor uppstod. Våra bilar är kända för att resa mycket och lastas tungt så 1 timma tog det för 3 personer att lasta ur...



Annars gick dagen ganska segt men man fick gjort mer då när inte kunderna flåsar i nacken. Imorgon kommer dagen säkert kännas som en tripp till månen eftersom jag vet att  Lördagen närmar sig och vi åker till matchen i Karlstad.



Idag spelade föresten FBK hemma mot Modo och storspelade hem segern där segersiffrorna slutade med 5 - 2 och det lovar gott inför lördagens match mot Frölunda...



Men nu ska jag inte tråka ut er mera utan krypa till sängs.

Hoppas ni får sova ordentligt & drömma sött.

Godnatt mina vänner och snällt att ni tänkt på denna GAMLA 41-åring...

(fyy dig Emma-Pemma)



- Godnatt -


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards