•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Michael - 17 januari 2010 10:58





  Blev många och roliga...

Jag och familjen fick en rolig Julklapp tillsammans trots att den var min.

Ishockeyresa till Hockeymekka Löfbergs Lila Arena blev en succé för oss alla.

Reste tidigt så vi skulle få bra parkering och hinna med att gå runt lite i arenan innan matchen började. Nu var vi där 2 timmar före nedsläpp men tiden gick undan trots allt...



  Dum som man var missade jag massa autografer från de kändisar man gick förbi. Jag gick förbi personer som (Känner ni igen ?)


  • Conny Evensson
  • Bengt-Åke Gustavsson
  • Leif "Leffe" Carlsson
  • Emil Kåberg... (Tänk dig Hanna)
  • Claes "Clabbe" Eriksson

  Sen började matchen och den ägde FBK rakt igenom vilket märktes av Frölundas korta stubin. Matchen slutade 5 - 2 till FBK och man kunde glatt åka hem med massa glada miner i bilen, FBK låtar strömmade ur bilens högtalare fram till Säffle där vi åt mat på McD...



  Roliga inslag även där eftersom det kom in sura besvikna Frölunda supporters som starkt överförfriskade köpte FBK Målet för 79:- och sponsrade FBK med 3:-/måltid (hahahaha) Sen ville personalen vara extra trevliga så dom drog på sig matchtröjor med... *asg*



  Väl hemma släppte vi ner våra trötta kroppar och min värkande kropp & knopp i soffan några timmar innan vi gick upp och slocknade direkt. Idag vaknade jag 8... Gick ner och gjorde frukost, kollade på naturprogram i stillhet och tystnad. Nu håller vi på med att städa eftersom släkten ska fira mig idag. Sonens myshörna är klar och nu har jag slappat färdigt så jag önskar er en riktigt trevlig söndag...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards