•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Michael - 23 januari 2010 21:41





Inte ett skit att se på tv...

Tur sonen kan se på Fantastic 4 som nu går på Tv4 så blir han nöjd iaf.

Jag får väl hitta på något annat än tv gissar jag.



En film kanske...?

Ja då ska man komma på VAD man vill se.

Får nog kika genom dvd stället och se vad som finns.



Kanske rentav drar igång Wii och dunkar ner lite käglor i bowling.

Kanske inte så roligt ensam men hellre det än zappa bland

kassa tv-kanaler.



Vad hittar ni på ikväll ?

Av Michael - 23 januari 2010 20:06





Inatt och det var en egedomlig dröm.

Tänker inte gå in på vad som skedde men är glad jag låg ensam i sängen

för jag sprattla som en väderkvarn med hela kroppen och det fick jag snällt lida för när jag skulle gå upp imorse...



Fick knappt sova inatt kändes det som för jag hann få i mig middagen idag, koppla på matchen FBK - LHC ( 3-0 ) och somnade i andra perioden men vaknade till ganska fort som tur var för annars hade man kastat pengarna i sjön... ( 139kr )



Middagen var hemskt ohälsosam ( håll i dig Catarina ) jag svullade upp mig med en PIZZA efter jobbet eftersom varken jag eller  sambon orkade laga mat och barnen jublade i sig maten utan protest.



Snart ska sambon till jobbet så jag kryper väl upp i soffan och zappar tills jag stupar gissar jag sen ska jag ut med hunden innan jag ska krypa upp för trappan igen. Önskar er en riktigt skön, mysig kväll...


Svarar på era kommentarer imorgon !


Kram

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards