•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Michael - 26 januari 2010 20:34





Som spelas just nu...

FBK gjorde första målet sen rasade hela matchen för dom.

Sitta utvisad hela tiden gör ingen nytta så denna matchen är nog förlorad.



Seg som vanligt efter att ha fått i sig fast föda.

Jobbet gick hyfsat och fick börja dagen med att shoppa vinterfiske som ska

försöka sälja innan isen försvinner. Gissar att jag själv kommer shoppa

loss för vissa saker har jag saknat så mycket som "Bergman Pirkar"



Imorgon sägs det att mer snö ska rulla in över landet.

2-3 dm ska trilla ner så vi har laddat upp med snöskyfflar

och tösalt. Hoppas verkligen att det inte kommer så mycket för nu är jag trött

på all snö...



Dags att trilla ner i soffan igen och se färdigt spektaklet.

Hoppas eran dag varit bra. Ska kika in till er senare efter matchen

annars kommer Hanna prygla mig...



  

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards