•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Michael - 31 januari 2010 23:14





Som med sin briljanta idé kom på att skapa burken till Vaselin...


Fick en redig hjärnblödning av att försöka stoppa näsblodet med just Vaselin.

Vid toppen av ilskan utbrast jag

- Vem fan har skapat denna förbannade burk.


Vänder på burken och läser "Made in Norway"

och utbrister igen

- Kunde jag ge mig fan på.


Nu har det slutat att rinna så nu ska jag kasta mig på kudden.

Hälsningar till den anonyma "Kocken" som ansåg mig vara kokt eller

vad nu personen ville ha sagt. Tydligen så var inte min middag något som föll

personen i smaken så då ville personen motsäga detta med något...


Till dig säger jag enklast,


SKIT I ATT LÄSA OM INNEHÅLLET INTE PASSAR DIG !!!


Enklare än så kan det inte vara eller hur ?


Med detta önskar jag er andra en riktigt God Natt...

Av Michael - 31 januari 2010 16:29





Nya Sängar...

Ny Dataskärm...

Ny Skrivbordsstol...


Och snart ska vi byta internetleverantör

från Comhem till Telia.


Då får vi...


Nya Tv-Kanaler...

Nya Dvd...

Nytt Surround System...

Snabbare Internethastighet...


Känns som det sker mycket nytt i vårat hushåll

detta året och än så länge är det endast

positiva saker och det glädjer mig enormt mycket...


Snart dags för middag.


Dagens Meny !


Benfria Kotletter

Potatis

Sås kokt i tomater & grädde


Önskar mig själv en smaklig måltid !

Av Michael - 31 januari 2010 15:00





För våran del utan vi får ta det nästa helg kanske.

Glömde ju köpa det mest nödvändigaste av allt så då får man

snällt vara utan...



Ja nu pratar jag om pimpelfiske & maggots för er som kanske trodde annat.

Denna gamla gubbe dricker vare sig vin, öl eller sprit så det enda pimplande

jag gör är Pepsi Max och ute på isen.



Fick låna isborr av en kollega på jobbet men glömde igår köpa

maggots. Sen spelade  det ingen roll eftersom sambon ansåg att -14 INTE

var idealiskt väder för isfiske... *suck*



Så nu ska vi planera inför nästa helg och ha med värme att sitta på,

värme att skölja ner i magen och slutligen värme att värma sig vid och kanske grilla lite korv. Håller tummarna för at det går att utföra.



Nu lite zapp !

Av Michael - 31 januari 2010 09:17





Fick jag igår natt...!


Satt och somvanligt surfade i min ensamhet eftersom barnen sov och sambon var i Göteborg och såg på Uggla. Lutade mig bakåt i stolen och gjorde en vridning varpå ryggdynan gick loss och staget som toppen satt på for rakt in i ryggen...



Trodde det började blöda men tröjan stoppade det hela som tur var.

Vet inte vad som skedde sen men värk i nacken, ryggen hade jag hela natten och vaknade nyss och kände mig som 80-år typ.



Kvällen annars gick i hockeyns tecken och jag såg FBK slå Brynäs med knappa 4-3 men det gav 3 poäng och det får man vara glad för.

Sen skulle jag sett en film men eftersom incidenten med stolen så stoppades den biten och jag ska se den idag istället.



Det svåra blir att få bort de andra i familjen från sovrummet eftersom varken barn eller sambo gillar den.



Men först blir det frukost...

Ska försöka återkomma under dagen.

Måste göra en tapper insats och se om sambon går med på att

köpa en ny skrivbordsstol.


Tror ni jag lyckas ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards