•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under januari 2010

Av Michael - 1 januari 2010 13:16





Roligt att kunna göra några av er nyfikna.

Tror nog en del av er vet vad jag räknar ner till. Får se hur länge

hemligheten förblir dold...



Enormt trött idag och kanske med viss förståelse.

Var inne i stan klockan 5 för fyrverkerier, sen hem och laga till middagen.


 


Som vi avnjöt hela familjen vid detta mysiga bord...



Middagen bestod av fläskfilé & kroketter med sallad.

Efter detta åt vi en marängtårta som barnen hjälpte sambon med

under tiden jag diskade (eller fyllde maskinen) och den var riktigt smarrig...


 

Fyrverkerier prydde tårtan i form av tomtebloss vilket min son faktiskt aldrig hade sett för det var nog ärligt talat den första gången i hans 10-åriga liv som vi tände såna. Själv har jag nog inte tänt såna sen min dotter var liten så jag förstår lite av hans glädje & förvåning...


Önskar God Fortsättning... (ska försöka väcka min dotter nu)


   <---- Lika hoppfullt...

Av Michael - 1 januari 2010 11:58





Några dagar kvar...



  

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards